خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

انتقاد دبیرکل جنبش توحید لبنان از عملکرد برخی علمای جهان اسلام

به گزارش ادیان‌نیوز به نقل از خبرگزاری تقریب، شیخ بلال شعبان در دومین کنگره بین المللی علمای مقاومت در بیروت گفت: متاسفانه به جان هم افتادن بخشهای مختلف امت اسلامی موجب تضعیف مقاومت می شود و ما باید به جای این مسأله تمام نیروی خود را در برابر دشمن متحد کنیم.
 
دبیرکل جنبش توحید لبنان افزود: ما باید ببینیم به عنوان علمای جهان اسلام جزئی از مشکل هستیم یا جزئی از راه حل!
وی با انتقاد از علمای جهان اسلام ادامه داد: متاسفانه باید گفت بخشی از علمای جهان اسلام طوری عمل می کنند که تبدیل به بخشی از مشکل شده اند و موضع گیری ها و گاهی موضع نگرفتن و رفتارهای آن ها منجر به تشدید فضای تکفیر و تنازع بین امت اسلامی می شود؛ پس علمای اسلام باید قبل از هرچیزی بخشی از راه حل باشند.
شیخ بلال شعبان فعالیت غرب در زمینه جنگ نرم ضد امت اسلامی به ویژه جوانان را مورد اشاره قرار داد و گفت:‌ غرب جنگ نرم را از طریق شبکه های اجتماعی و نسل های جدید اینترنت ضد امت اسلامی به راه انداحته تا جوانان ما را از مسیر مقاومت دور کند. ما باید مراقب باشیم تا ضمن استفاده از عرصه های جدید فناوری و ارتباطات در زمین دشمن بازی نکنیم.
وی در پایان گفت: امروز اسرائیل کریه‌ترین چهره از استعمار را به نمایش گذاشته و ما باید حول محور فلسطین دور هم جمع شویم.
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.