خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ادیان و حقوق بشر؛ محور کنفرانس گفت‌وگوی ادیان

ادیان و حقوق بشر؛ محور کنفرانس گفت‌وگوی ادیانبه گزارش ادیان نیوز به نقل از پایگاه خبری dicid.or؛ سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی گفت‌وگوی ادیان، با هدف بررسی اهتمام ادیان آسمانی به حقوق بشر، مقابله با پدیده‌هایی همچون افراط‌گرایی و تروریسم و مبارزه با تعصب‌ورزی دینی و بی‌احترامی به ادیان دیگر، در روزهای یکم و دوم اسفندماه ۱۳۹۶در مقر مرکز بین‌المللی گفت‌وگوی ادیان در شهر «دوحه»، پایتخت قطر برگزار خواهد شد.
محورهای اصلی این کنفرانس شامل «دیدگاه و مفهوم حقوق بشر در ادیان»، «دیدگاه ادیان در برخورد با پدیده‌های ناقض حقوق بشر» و «حقوق بشر؛ بین شریعت‌های آسمانی و پیمان‌های بین‌المللی» است.
علمای دینی، پژوهشگران و متخصصان حقوق بین‌الملل و حقوق بشر و رسانه‌ها می‌توانند با تکمیل فرم ثبت‌نام تعبیه‌شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز بین‌المللی گفت‌وگوی ادیان قطر، جهت حضور در این کنفرانس اقدام کنند.
یادآور می‌شود، مبلغ جایزه این کنفرانس ۱۰۰ هزار دلار است که به صاحب برترین مقاله ارائه‌شده اعطا خواهد شد و آخرین مهلت جهت ارسال مقاله به این کنفرانس دهم دی‌ماه اعلام شده است.
منبع: ایکنا
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.