خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

شهرداری نباید اماکن ورزشی را برای انجام اقدامات غیرورزشی اجاره دهد

به گزارش ادیان نیوز، یوناتن بت کلیا درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری  خانه ملت، در مورد اعتراض یک عضو شورای شهر که به دلیل تذکر به سازمان ورزش شهرداری از سوی افرادی از این بخش تهدید شده است، گفت: نهادهایی که زیرمجموعه هم هستند و با یکدیگر همکاری می‌کنند باید از ایجاد هرگونه تنش و جدل دوری کنند تا مردم احساس آرامش و امنیت بیشتری داشته باشند.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از نحوه عملکرد سازمان ورزش شهرداری تصریح کرد: شهرداری به‌هیچ‌عنوان نباید اماکن ورزشی را برای انجام اقدامات غیرورزشی اجاره دهد، چراکه مشاهده شده این فضاها را برای ساخت فیلم یا اجرای تئاتر و ….اجاره داده‌اند که اقدامی اشتباه بوده که به اهمیت ورزش در کشور آسیب می‌رساند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تأکید کرد: این فضاها باید در اختیار ورزشکاران قرار گیرد تا مکانی برای پرورش ورزشکاران نامدار یا تضمین‌کننده سلامت عمومی در پی ارائه خدمات ورزشی به مردم باشد.

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس، یادآور شد: هم‌اکنون شورای شهر و شهرداری باید در جهت رفع اختلافات ایجاد شده گامی جدی بردارند و اجازه ندهند که دامنه آن گسترش یابد، آن هم در شرایطی که کشور نیاز به آرامش دارد.

انتهای پیام/

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.