خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تازه های نشر در آلمان

 

 

 

 

 

 من اهل اینجا هستم، سوال پرسیدن را متوقف کنید

 

نویسنده:

فردا آتمان / Ferda Ataman

سال انتشار: ۲۰۱۹ 

تعداد صفحات: ۲۰۸

زبان اثر: آلمانی

 

اگر به اسامی آلمانی دقت کنید، می‌بینید که در کنار اسامی مانند گابی یا گونتر، فاطمه و فاتح هم دیده می‌شود. با این وجود وقتی درباره مهاجران، پناهندگان و ادغام در کشور آلمان صحبت می‌شود، به وضوح مشخص است که مشکلاتی وجود دارد. آلمانی‌ها هنوز نمی‌دانند که می‌توانند پذیرای مهاجران باشند یا خیر. آنها حتی نمی‌دانند که تا چه اندازه می‌توانند با پناهجویان و مهاجران مدارا کنند. این در حالی است که در حال حاضر پناهجویان و مهاجران زیادی به عنوان شهروندان آلمانی در این کشور زندگی می‌کنند.

فردا آتمان، ستون‌نویس اشپیگل در اثر جدید خود “من اهل اینجا هستم، سوال پرسیدن را متوقف کنید” درباره برخورد شهروندان آلمان با مهاجران و پناهجویان نوشته است. به اعتقاد او آلمان میزبان خوبی برای مهاجران و پناهجویان نیست. او همانند بسیاری از شهروندان آلمان که نامی غیر آلمانی دارند، همواره مجبور است به سوالاتی درباره ریشه‌های خانوادگی و اعتقادات مذهبی خود پاسخ دهد. سوالاتی که به نظر می‌رسد او را خسته کرده‌اند.

ISBN 9783103974607

 

 

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.