خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بهترین مراکز خرید استانبول در تور استانبول

مرکز خرید استانبول مال – Mall of Istanbul از مراکز خرید مهم استانبول

استانبول مال یکی از بزرگ ترین مراکز خرید ترکیه است که در آن می توانید نمایندگی های انواع برند ها و مارک ها ی مطرح دنیا و برند های ترک را ببینید. استانبول مال تقریبا ۱۵۶ هزار متر مربع بوده و دارای ۳۵۰ مغازه با ویترین های زیبا از جدید ترین و عجیب ترین طراحی های دنیاست. از برند های موجود در این فروشگاه می توان به   Koçtaş، Media Markt، ، Teknosa Mudo ، YKM و Zara اشاره کرد. از همه مهمتر اینکه بزرگترین مغازه نمایندگی Toyzz و کامل ترین اجناس برند Victoria Secret نیز در استانبول مال می باشد، از این رو در مرکز خرید استانبول مال محال است دست خالی برگردید.

در استانبول مال چه چیزی در انتظار شماست ؟

در مرکز خرید بزرگ استانبول در تور استانبول مال علاوه بر نمایندگی برندهای جهانی فرانسوی و برند انگلیسی نظیر Decathlon، Miss Selfridge و بزرگ ترین مغازه برند   LCW ، ۳ رستوران به مساحت ۱۰۰۰ متر را نیز خواهید دید. این رستوران ها غذای با کیفیت ترکی و بین الملیل را مشتریان خود ارائه می دهند از اینرو غذای با کیفیت این رستوران ها باعث شده تا مراجعه کنندگان به این مرکز خرید از استانبول مال خارج نشده و برای صرف خوراک و نوشیدنی نیز در مجتمع بمانند.

علاوه بر اینها، بزرگ ترین پارک سرپوشیده ترکیه را در استانبول مال ساخته شده، موی پارک  – Moipark یکی از کامل ترین، بزرگ ترین و مدرن ترین پارک های سرپوشیده ترکیه است. هیجان، ترس و خاطره ای اعجاب انگیز را در ترن ، چرخ و فلک و  ۳۰ دستگاه مهیج دیگر این پارک تجربه خواهید کرد.

در انتها باید به هتل استانبول مال اشاره کرد، هتلی با ۳۰۰ اتاق در بالای استانبول مال و یک مجتمع سینمایی با ۱۶ پرده سینمایی که دیدگان را به تماشای متفاوتی از فیلم دعوت می کند.  بیشتر بخوانید: نکات جالب راجع به حرم امام رضا (ع)

ساعات کاری مرکز خرید استانبول مال :

در طول سفر با تور استانبول همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب می توانید به این مرکز خرید بزرگ بروید، به شما توصیه می کنیم که برای خریدی آرام و دور از شلوغی صبح ها را برای خرید انتخاب کنید چرا که مرکز خرید استانبول به خصوص در ایام فستیوال خرید و روزهای حراجی استانبول بسیار شلوغ می شود.

نشانی مرکز خرید استانبول مال :

ترکیه ، استانبول ، بشکشهیر ، محبوتبی ، بولوار سلیمان دمیرل

مرکز خرید استانبول مال بر روی نقشه

چطور به مرکز خرید استانبول مال – Mall of Istanbul برویم؟

برای رفتن به این مرکز خرید می توانید از مترو و یا تراموا استفاده کنید، تنها کافیت به سمت ایستگاه ایکیتلی ( İkitelli Sanayi ) حرکت کنید تا این مرکز خری د بزرگ را ببینید.

ایستینیه پارک

مرکز خرید ایستینیه پارک دارای ۳۰۰ فروشگاه، اولین سینمای IMAX، برترین برندهای محلی و بین‌المللی، کافه و رستوران‌های خاص است.

ایستینیه پارک استانبول

این مرکز خرید، محیط سبک زندگی شهری منحصر به فردی دارد و بر یک “آمفی تئاتر” توپوگرافیکی طبیعی از همسایه‌های مسکونی قرار دارد. در بالای آن، یک میدان ورودی بزرگ دایره‌ای در میان مرکز تفریحی روباز و منطقه‌ی فروشگاهی شیشه‌ای قرار دارد.

این مال مدرن در کنار فروشگاه‌های محسورکننده و یک مجموعه سینمایی به روزش، جایگاه تنوع زیادی از رستوران‌ها، کافه‌ها و حتی بازار مواد غذایی است. این مرکز خرید ثابت می‌کند که از روز افتتاح با فضاهای زندگی متنوع، برای مشتریانش مکانی متفاوت بوده است؛ فضاهایی جدید مانند منطقه‌ی مد، بلوار، میدان و بازار نوستالژیک!

به گزارش سفر باتو ، این مرکز خرید دارای فروشگاه‌های برندهای بزرگ لوکس بین‌المللی مانند دولچه و گابانا، دیور، پرادا، سلین، فِندی، هوگو باس، مکس مارا، زارا، منگو، دبنهایمز و دیگر برندها است. لوکس‌ترین و خاص‌ترین مغازه‌ها بیرون و در مرکز فضای بازی قرار دارند که از طبقه‌ی بالاتر قابل دسترسی است. خیابان برندهای ایستینیه پارک، یک فضای باز که مانند میدان اصلی شهر طراحی شده، نیز به نوبه‌ی خود در ترکیه یک نوآوری محسوب می‌شود.

ایستینیه پارک ارائه دهنده‌ی هنر، ورزش، خرید و آشپزی جهانی برای همه کَس است. این مرکز با ۳۰۰ فروشگاه و ۴۰ رستوران، اکنون نور چشم استانبول است. با این که این اعجوبه‌ی طراحی مناسب سلایق و نیازهای متعدد است،  با ۴۱ برند جدیدی که  وارد ترکیه کرده، ایستینیه پارک تفاوتش را با دیگر مراکز خرید نشان داده است. ایستینیه پارک که روحی تازه در ترکیه و استانبول دمیده، موفق شده تا به مقصدی ضروری برای افرادی شود که می‌خواهند یک روز خوب سپری کنند.

مرکز زورلو

مرکز زورلو تبدیل به پاتوق جدیدی در استانبول تبدیل شده است. زورلو دارای مرکز خریدی لوکس، مرکزی برای هنرهای نمایشی، یک هتل ۵ ستاره، ادارات و منازل است.

مرکز خرید زورلو حدود ۱۸۰ فروشگاه متفاوت را در خود جای می‌دهد. علاوه بر غول‌های مد مانند دولچه و گابانا، وَلنتینو، سنت لورن، تیفانی اند کو، فِندی، دیور، لویی ویتان، پرادا، بِربِری، کاوالی و چندین و چند برند دیگر، مرکز زورلو، در مساحت ۳۰۰۰ متر مربع منزل برندهای جذاب مد دیگری مانند گپ، تامی هیلفیگر، منگو، لاگوست و هم چنین بزرگ‌ترین فروشگاه H&M در ترکیه است.

مرکز خرید زورلو با رستوران‌های سطح بالایش بسیار متفاوت است. رستوران‌های بین‌المللی مانند تامز کیچن، جیمیز ایتالین و مورینی برای اولین بار به بازار ترکیه معرفی شده‌اند. رستوران‌های محلی مانند کوشه باشی، گونایدین، فار ایست و ول دان، برای مرکز خرید زورلو یک مفهوم جدید تعریف کرده‌اند.

مرکز خرید زورلو تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای از تماشای فیلم را با ۱۴ سینما و ظرفیت ۱۶۰۰ نفر برای دوستداران فیلم ارائه می‌دهد. مرکز هنرهای نمایشی زورلو یک شاهکار عظیم با ظرفیت ۳۵۰۰ نفر است. مرکز جدید برای هنرهای نمایشی و هنر مدرن، ورود گروه‌های مشهور و هنرمندان اجرایی را به روی صحنه خوش‌آمد می‌گوید. مرکز موسیقی استانبول که جایگاه هنرهای نمایشی متنوع مانند برادوی، فیلم‌های موزیکال و رقص است، موسیقی پاپ، کلاسیک، اپرا و جاز را ارائه می‌دهند.

رسیدن به مرکز خرید زورلو که در قلب شهر و در بخش اروپایی آن قرار دارد، از طریق مترو و دیگر اشکال حمل و نقل عمومی از تقریبا همه‌ی بخش‌های شهر قابل دسترسی است.

 فروم استانبول

مرکز خرید فروم یکی از بزرگترین های استانبول در تور لحظه آخری استانبول است که به راحتی می تواند یک روز شما را به خود اختصاص دهد. وقتی به سراغ فروم استانبول می روید، فضایی برابر با ۴۹۵,۰۰۰ متر مربع در اختیار شماست که ۲۸۶ برند خارجی و ترکی را در خود گنجانده است. اگر از طرفداران درجه یک خرید هستید، دست کم زمانی در حدود ۵ تا ۶ ساعت را برای بازارگردی کنار بگذارید. چرا که برندهای مشهوری همچون مارکس اند اسپنسر، زارا، استرادیواریوس، منگو، آیکیا، سواروفسکی، دکتلون، نایک، آدیداس و … در انتظار شما هستند.

البته باید بدانید در فروم استانبول تنها خرید سر شما را گرم نمی کند و زمان دارید تا از بزرگترین آکواریوم ترکیه هم بازدید کنید. این آکواریوم که با نام سی لایف استانبول شناخته می شود، تونلی ۸۳ متری دارد که دومین تونل طولانی آکواریومی اروپا محسوب می شود. پس از آن گزینه های جذاب دیگری چون ژوراسیک لند، پیست اسکی روی یخ، سینمای ۵ بعدی تیوکس، بولینگ آتلانتیس، شهربازی های لگولند، فان لب و اختاپوس برای تفریح شما و فرزندان‌تان مناسب اند.

جواهیر استانبول

جواهیر استانبول یکی از دیگر بهترین انتخاب هایی است که برای بازارگردی جذاب می توانید به سراغش بروید. این مرکز خرید که درست در نزدیک میدان تکسیم قرار گرفته، دسترسی بسیار راحتی دارد.

بد نیست بدانید جواهیر استانبول، در بین سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۱ بزرگترین مرکز خرید در اروپا از نظر مساحت بود و در حال حاضر نیز ششمین مرکز خرید بزرگ دنیاست. جواهیر استانبول وسعتی بالغ بر ۴۲۰٫۰۰۰ متر مربع و ۶ طبقه دارد که در این فضا ۳۴۳ فروشگاه، ۴۸ رستوران و یک پارکینگ ۴ طبقه با گنجایش ۲٫۵۰۰ اتومبیل به چشم می خورد. از جمله برندهای شاخص جواهیر استانبول در تور ارازان استانبول  می توان به دوروتی پرکینز، آدیداس، زارا، بنتون، ریباک، آلدو و … اشاره کرد.

علاوه بر این ها یک مرکز تفریحی سرپوشیده متشکل از ۱۲ سالن سینما و تئاتر، یک سالن سینمای مخصوص کودکان و یک شهر بازی سرپوشیده مخصوص تمام سنین در مرکز خرید جواهیر استانبول وجود دارد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.