خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تأکید حجت‌الاسلام نواب بر گسترش تعاملات علمی با تمام صاحبان اندیشه

به گزارش ادیان نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در سفر خود به کشور عراق روز دوشنبه دهم تیرماه ۱۳۹۸ از دانشگاه امام کاظم (ع) بغداد بازدید به عمل آورد.

در این دیدار معاون علمی دانشگاه امام کاظم (ع) با تقدیر و تشکر از حضور ریاست دانشگاه ادیان و مذاهب و هیات همراه در دانشگاه امام کاظم(ع) گزارشی از فعالیتهای این مرکز علمی ارائه کرده و تعامل دو دانشگاه را رخدادی فرخنده و راه‌گشا دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین نواب نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در این دانشگاه، بر  ضرورت گسترش ارتباطات مراکز علمی در سراسر دنیا فارغ از مناسبات سیاسی، دینی، مذهبی و نژادی تاکید کرد و تنها راه برون رفت از مصائب جهان اسلام را تعامل و گفتگوی آزاد علمی و به‌دور از تعصب عنوان کرد.

تأکید حجت‌الاسلام نواب بر گسترش تعاملات علمی با تمام صاحبان اندیشه
<strong><span style=color 999999>تأکید حجت‌الاسلام نواب بر گسترش تعاملات علمی با تمام صاحبان اندیشه<span><strong>

وی در ادامه از آمادگی دانشگاه ادیان و مذاهب برای شروع همکاری‌های علمی دو دانشگاه خبر داد و افزود، دانشگاه ادیان و مذاهب از تمامی صاحبان اندیشه و خرد و نیز مراکز علمی با آغوش باز استقبال خواهد نمود.

در جریان این نشست، دو طرف در خصوص تبادل استاد و دانشجو، برگزاری رشته‌های مشترک دانشگاهی و گسترش همکاری‌های علمی به بحث و تبادل و نظر پرداختند. هم‌چنین مقرر شد به زودی تفاهم‌نامه همکاری دو دانشگاه به امضای رؤسای دانشگاه‌ها برسد.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب هم‌چنین از بخش‌های مختلف این دانشگاه بازدید کرد و در پایان لوح یادبود دانشگاه ادیان و مذاهب را به مسئولین دانشگاه امام کاظم(ع) هدیه کرد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.