خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مذاکره با آمریکا هیچ سودی برای هیچ کشوری ندارد

به گزارش ادیان نیوز – ردنا، ماموستا عبدالرحمن خدایی، صبح امروز در دیدار با جمعی از اساتید اهل سنت سنندج اظهار داشت: حفظ دین و زدودن زنگار خرافه و برخی از شبهات از چهره آن وظیفه علمای دینی است، زیرا اسلام نسبت به سایر ادیان کاملتر و جامع تر است.

امام جمعه سنندج تاکید کرد: اولین و اصلی ترین ویژگی دین اسلام به روز بودن و جامعیت آن برای انسان است. دین اسلام برای تمام شئونات زندگی ما دستورالعمل های کامل، جامع و صحیح تعریف نموده است و هیچ حوزه ای در زندگی خود نمی بینیم که اسلام درباره آن سخنی نگفته باشد.

این عالم اهل سنت با تاکید بر اینکه برخی از فرقه های منحرف به دنبال ضربه زدن به چهره واقعی اسلام هستند، گفت: علیرغم کامل بودن دین اسلام، دشمنان و حاسدان دین رسول اکرم (ص) با ایجاد فرقه ها و نحله های ضاله به دنبال تغییر مسیر دین اسلام و نشان دادن چهره خشن از این دین رحمانی هستند.

امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه اسلام دین رحمت و انسانیت است، بیان داشت: متاسفانه اعمال ضدانسانی و وحشیانه گروه های تروریستی همانند داعش که به نام اسلام انجام می گیرد با حمایت دشمنان دین خدا هدایت می شوند که این امر برای جهان اسلام بسیار خطرناک است.

وی در ادامه بیان کرد: خوشبختانه شاهد نهایت وحدت و امنیت در کشور هستیم و بین برادران اهل سنت و اهل تشیع برادری خاصی می بینیم که باید قدر این وحدت را بدانیم و بدان پایبند باشیم.

ماموستا خدایی منادیان تفرقه را دشمنان اصلی اسلام عنوان کرد و گفت: هر آن کس که در این زمان به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف بین برادران دینی باشد نه تنها مسلمان نیست، بلکه باید او را دشمن خدا و انبیا معرفی کرد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.