خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

خیریه اسلامی ابتکار «کوله پشتی» را در ۳۵ ایالت آمریکا آغاز کرد

به گزارش ادیان نیوز؛ یک سازمان امدادی اسلامی در آمریکا از راه اندازی ابتکار جدیدی برای توزیع ۲۰۰۰ کوله پشتی و لوازم مدرسه به کودکان نیازمند در شهرهای مختلف سرتاسر ایالات متحده خبر داد.

سازمان امداد دایره اسلامی آمریکای شمالی (امداد ایکنا) روز گذشته طی بیانیه ای در وبسایتش نوشت: ابتکار «بازگشت به مدرسه» که در بیش از ۳۵ ایالت مختلف آمریکا و پورتو ریکو، ۲۵۰ شهر و بیش از ۳۰ روز برای فرستادن کودکان به مدرسه با اعتماد به نفس راه اندازی می شود.

در این کمپین، کوله پشتی و لوازم نوشتاری به کودکان خانواده های نیازمند داده می شود؛ پروژه «کمک رسانی» امسال با نام «یک ملت، یک آرمان» برای دهمین سال متوالی برگزار می گردد. پروژه نخستین بار در سال ۲۰۰۹ از ماه جولای تا سپتامبر برگزار گردید. در سال های گذشته این گروه کمک رسانی های متعددی به مردم در سرتاسر آمریکا انجام داده اند.

دکتر سعیما افظر مدیر امداد ایکنا در شیکاگو یک ماه پیش گفته بود: ۲۰% کودکان آمریکایی در فقر به سر می برند. ما می دانیم که تلاش هایمان برای مدرسه رفتن آن ها بسیار بیشتر از دادن کوله پشتی و لوازم نوشتاری اهمیت دارد. این نشان می دهد که ما به تحصیل آن ها اهمیت می دهیم و برای آنان به عنوان آینده سازان این ممکلت ارزش قائل هستیم.

گفتنی است در نشست سال گذشته ۵۰ هزار کودک از کوله پشتی ها و لوازم نوشتاری توزیع شده در میان بیش از ۱۱۰ شهر مختلف با بیش از ۲۲۰ گروه مشارکتی در ۳۵ ایالت و پورتو ریکو بهره مند شدند.

گروه ایکنا یکی از برگترین سازمان های خیریه مسلمانان در آمریکای شمالی است که از سال ۱۹۶۸ تاکنون فعالیت ها، پروژه ها و برنامه های زیادی برای ایجاد روابط میان اجتماعات برگزار کرده است.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.