خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

همایش «تحریم در تقابل با صلح جهانی از نگاه ادیان» برگزار شد

به گزارش ادیان نیوز، ابوذر ابراهیمی ترکمان امروز (دوشنبه، ۳۱ تیرماه) در همایش «تحریم در تقابل با صلح جهانی از نگاه ادیان» که با حضور رحمانی فضلی -وزیر کشور، آیت‌الله اعرافی –مدیر حوزه‌های علمیه کشور و نمایندگان ادیان و مذاهب و مسئولان اجرایی و نخبگان علمی حوزه و دانشگاه در حسینیه الزهرا (س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد اظهار کرد: انسان‌ها را می‌توان از لحاظ قدرت به دو بخش تقسیم کرد: کسانی که قدرت‌شان از بیرون است و افرادی که قدرت‌شان از درون است. انسان‌هایی که قدرت‌شان از بیرون است بر دیگران تأثیر می‌گذارند. مانند شخصیت‌هایی همچون شمس تبریزی که از مولانا تأثیر گرفته بود.

وی گفت: عظمت درونی امام خمینی (ره) در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها در ایران، بلکه بر روی تمام مردم جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان تأثیر بسزا و شگرفی گذاشت که این تأثیر همچنان ادامه دارد. پیروزی کشورهایی همچون لبنان، سوریه و یمن برگرفته از محصول و قدرت درونی و روحی رهبر معظم انقلاب است.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خاطر نشان کرد: سعودی‌ها از کشورهای اروپایی و آمریکایی هزینه‌های هنگفتی را به منظور همراه کردن خاورمیانه و مردم دنیا با نیات شوم خود دریافت می‌کنند ولی هر چقدر قدرت بیرونی سعودی‌ها بیشتر می‌شود امکان دستیابی آن‌ها به اهدافشان کمتر می‌شود. همه جهان شخصیت نامتعادل ترامپ را می‌شناسند. او هیچ قدرت درونی ندارد و قدرتی که بتواند تأثیرگذار باشد نیز ندارد. ما امروز در اینجا جمع شده‌ایم تا از مقام معظم رهبری، تمامیت ارضی کشور و مقاومت کشورمان در برابر زیاده‌خواهی‌های امثال ترامپ حمایت کنیم و این حمایت هیچ ربطی به مذهب و دین، آشوری، کلیمی، سنی و… ندارد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.