خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نتایج کامل هجدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی آشوریان جهان

به گزارش ادیان نیوز؛ هجدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی آشوریان جهان با عنوان «جام تموز» با معرفی نفرات برتر در ارومیه به پایان رسید. در پایان مسابقات نتایج زیر در رشته های مختلف بدست آمد:

تنیس

مسابقات تنیس با حضور ۱۶ ورزشکار در رده سنی آزاد و ۱۱ تنیسور در رده های سنی زیر۱۰، ۱۲ و ۱۶ سال برگزار شد که نتایج زیر بدست آمد:

در رده سنی زیر ۱۰ سال «هادریل بلسون» اول شد و «سیناترا الهوردی» به مقام دوم رسید و در رده سنی زیر ۱۲ سال «گیورگیز عزیزیان»، «ندونا شمعون» و «رمیلیا انویه تکیه» به ترتیب اول تا سوم شدند.
در رده سنی زیر ۱۶ سال «برادوین شمعون» به مقام نخست رسید، «شارئیل انویه تکیه» دوم شد و «دیمتری آدم» بر سکوی سوم ایستاد.
در بخش آزاد بزرگسالان این مسابقات نیز «برادوین شمعون» دومین مقام قهرمانی خود را به دست آورد، «دیلمون عیسوی» بر سکوی دوم ایستاد و «دیمتری آدم و سرگیز بابایی» به مقام سوم مشترک رسیدند.

والیبال

در رشته والیبال که با حضور ۵ تیم برگزار شد، در دیدار فینال تیم والیبال ساعتلوی ارومیه با برتری مقابل تیم اردوشاهی قهرمان شد وتیم نینوا آده ارومیه با غلبه بر آشور ارومیه سوم شد.

بسکتبال

در رشته بسکتبال که با حضور ۹ تیم در بخش مردان، دختران و نونهالان پسر انجام گرفت، تیم عراق با شکست آشور ب ارومیه قهرمان شد و تیم ‘آشور الف’ با برتری مقابل ‘آشور ج’ ارومیه بر سکوی سوم ایستاد.
در بخش دختران هم تیم ارومیه اول شد و تیم عراق به مقام دوم رسید و در بخش نونهالان پسر نیز تیم ‘آشور الف’ اول شد و تیم ‘آشور ب’ به مقام دومی رسید.

فوتبال

در رشته فوتبال که با شرکت ۸ تیم برگزار شد، در فینال عنکاوا عراق با نتیجه سه بر یک دیانا عراق را شکست داد و قهرمان شد.
در دیدار رده بندی نیز تیم آشور عراق با ۲ گل آشور ب ارومیه را شکست و سوم شد.

شطرنج

مسابقات شطرنج جام «تموز» با حضور ۳۵ ورزشکار در ۲ بخش بزرگسالان و جوانان از کشورهای ارمنستان، روسیه، عراق و ایران در پنج دور به روش سوییسی برگزار شد که در پایان پنج دور رقابت و در بخش بزرگسالان «آرتین خدایانس» با کسب پنج امتیاز اول شد، «جانسون کیواکیور» با چهار امتیاز دوم و «رامان کیواکیور» با چهار امتیاز (پوئن شکنی) در رتبه سوم ایستاد.
در بخش شطرنج جوانان نیز خانم «ایملدا بت گورگیز» با پنج امتیاز در رده نخست ایستاد، «رومل بابلو» با چهار امتیاز بر جایگاه دوم ایستاد و «برنارد داویدوف» با ۳/۵ امتیاز در رده سوم جدول جای گرفت.

تنیس روی میز

در رشته تنیس روی میز با حضور ۱۶ تنیسور از عراق، تهران و ارومیه در بخش انفرادی، «نسیم سمیر» از کشور عراق با برتری مقابل «رامیو ایشویی» از تهران به مقام نخست رسید و نماینده تهران دوم شد ضمن اینکه «سرگون رشیدی» از ارومیه با برتری مقابل «برزین سرگیز» دیگر تنیسور ارومیه ای مقام سوم را کسب کرد.
اما در بخش ۲ نفره نیز تیم عقاب آشور متشکل از «نسیم سمیر و سرگون رشیدی» به مقام قهرمانی رسید، تیم ستاره آشور تهران متشکل از «رامیو ایشویی و بن ایل بارزین» نایب قهرمان شدند و تیم شامیرام متشکل از «سایمون مولهم و کوروش معمار» از ارومیه بر سکوی سوم جای گرفتند.

انتهای پیام/م

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.