خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پیک نیک میان ادیانی در «وودلند»

به گزارش ادیان نیوز – ردنا- به نقل از «dailydemocrat»،پس از حملات ۱۱ سپتامبر،۷ میلیون مسلمان در آمریکا بدون اینکه تقصیری داشته باشند هدف حملات مکرر در آمریکا قرار گرفتند.

این حملات در دوره ریاست جمهوری «دونالد ترامپ»،رئیس جمهوری آمریکا به شدت افزایش پیدا کرد و تصورات غلط نسبت به مسلمانان در این کشور بیشتر شد.

در این شرایط ،موسسه صدای مسلمانان آمریکا نیاز به گردهم آورن همه جوامع و قدم برداشتن برای دستیابی به هدف صلح و آرامش را احساس کرد.

این موسسه تصمیم گرفت تا با عمیق کردن روابط شخصی میان مسلمانان و دیگر اعضای جامعه آمریکا،تصورات غلط را از اذهان عمومی پاک کند.

برگزاری پیک نیک های میان ادیانی مناسب ترین راه برای حذف ترس های ناشناخته از اسلام و مسلمانان بود و به همین دلیل موسسه صدای مسلمانان آمریکا تصمیم به برگزاری این برنامه گرفت.

هدف از برگزاری این برنامه کمک به جوامع برای حرکت از سوی ترس به سمت دوستی است که شعار کار گسترده در جامعه اسلامی محسوب می شود.

همه کلیساها و دیگر بخش های مذهبی «وزراتخانه های چند ادیانی وودلند» از حامیان اصلی و شرکت کنندگان در پیک نیک سالیانه صلح در وودلند هستند.

این مراسم در روز ۲۱ سپتامبر از ساعت ۱۱ صبح تا ۳ عصر در پارک «فرنس» برگزار می شود.

در این مراسم ار همه افراد فارغ از جنسیت،دین،نژاد،رنگ و قوم و هر پیش زمینه دیگری استقبال می شود و همه خانواده ها می توانند به این فضای دوستانه بپیوندند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.