خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مراحل طراحی سایت حرفه ای چیست؟

همه چیز درباره مراحل طراحی سایت حرفه ای

اگر با مطالعه طراحی وب سایت چیست توانسته اید به درک درستی از این مفهوم دست یابید حال نوبت آن است که فکر کنید ببینید از همه مراحل طراحی سایت حرفه ای مطلع هستید یا نه؟ آیا انجام طراحی سایت شرکتی به مهارت و دانش خاصی نیاز دارد یا نه؟ در حالت کلی مراحل و تکنیک های متنوعی برای طراحی سایت حرفه ای وجود دارند. می توان گفت هر یک از این مراحل روال کار واضح و مشخص شده ای دارند که یکی پس از دیگری از زمان طراحی سایت تا راه اندازی آن پیاده سازی می گردند.

مهم ترین مشکلی که به هنگام طراحی و راه اندازی یک سایت ممکن است دامن‌گیر طراح آن شود عدم اطلاعات فنی کافی از سوی مشتریان یک سایت از جمله طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت شخصی است. در نهایت این مسئله سبب می گردد تا دو طرف درک روشن تری از تعریف مقوله نداشته باشند و مشتریان سایت های طراحی شده به اهدافی که مد نظرشان است نرسند. در نتیجه اولین مرحله در جهت اقدام به طراحی وب سایت، درک درست و منطقی اهداف و نیازمندی های یک پروژه است. چرا که بدون دست یابی به چنین شناختی طراحی یک سایت اعم از طراحی سایت شرکتی امکان پذیر نخواهد بود. شرکت دیجی ویت به منظور افزایش راندمان تمامی شرکت های تمامی شرکت های نرم افزاری وظیفه خود می داند تا تمامی مراحل و روش های طراحی سایت حرفه ای را برای مشتریان خود توضیح دهد تا در کنار خلق آثاری ارزشمند تمامی مشتریان خود را به طور واضح در جریان پروسه طراحی سایت قرار دهند.

گام اول: نیاز سنجی و برنامه ریزی طراحی سایت

اولین و مهم ترین گام طراحی سایت حرفه ای درک درستی از نیازمندی های پروژه و استخراج آن ها است. به واقع اینکه با طراحی سایت شرکتی مشخص می شود که چه امکاناتی به مشتریان عرضه و چه نیازهایی از کاربران برآورده می گردد بسیار مهم است. تحقیق و پرس و جو یکی از مهم ترین ترفندهایی است که می توان برای این مرحله به کار برد. همچنین بهتر است شرکت های درخواست کننده طراحی وب سایت حرفه ای نظیر طراحی سایت شرکتی بهتر است تمرکز اصلی خود را صرف جمع آوری اطلاعات کند. در چنین مرحله ای شرکت دیجی ویت تمامی اطلاعات مورد نیاز را به همراه درخواست مشتریان تهیه نموده و بر اساس آن روند طراحی سایت حرفه ای را آغاز می کند.

گام دوم: تحقیقی و بررسی محتوا

پس از نیاز سنجی و جمع آوری اطلاعات مورد نیاز درباره کارفرما و مشتریان، دومین گام در طراحی سایت حرفه ای تحلیل بررسی محتواهای گردآوری شده است. به واقع در این مرحله بهترین و دقیق ترین شیوه جهت طراحی سایت شخصی را پیشنهاد می کند. محتواهایی که قرار است مورد تحلیل واقع شوند می توانند شامل مواردی نظیر: متن، تصاویر، لوگوی تجاری، اطلاعات تماس، نمونه محصولات، خدمات سایت و… باشد. در چنین مرحله ای شرکت دیجی ویت با طراحی وب سایتی به نام طراحی سایت دیجی ویت، تمامی ایده ها و نتایج تحلیل شده را به اطلاع کارفرمایان رسانده و در نهایت تصمیمات بهتری را در مورد اجرای طرح اولیه اتخاذ می کند.

گام سوم: پایه ریزی طرح گرافیکی اولیه

طراحی سایت حرفه ای شرکتی

در مرحله پایه ریزی طرح گرافیکی اولیه که اولین مرحله از روند طراحی سایت حرفه ای است از تک تک صفحات وب سایت طراحی اولیه ای انجام می گیرد و آنچه را که کاربران از جمله کاربر طراحی سایت شخصی قرار است ببیند در قالب تصویر به نمایش گذاشته می شود. در چنین مرحله ای مدیر پروژه طراحی سایت دیجی ویت روی تمامی طرح های اولیه صورت گرفته با کارفرما به توافق رسیده و مرحله اصلی طراحی سایت را آغاز می کند.

گام چهارم: طراحی قالب اصلی سایت

در چنین مرحله ای تیم طراحی سایت شرکتی دیجی ویت ، خدمات طراحی سایت خود را نظیر دیزاین صفحات مختلف سایت با توجه به طرح های اولیه انجام می دهد. به شرط آن که تمامی قوانین و اصول طراحی ایده آل تماماً رعایت شود. در این مرحله از طراحی سایت حرفه ای انتخاب رنگ سازمانی و لوگو نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

شایان ذکر است ظاهر گرافیکی در تمامی مراحل طراحی سایت حرفه ای اعم از طراحی سایت شخصی حرفه ای و طراحی سایت شرکتی حرفه ای بنا به نوع فعالیت سایت و خدماتی که ارائه می کند بسیار اهمیت دارد. بنابراین انتخاب یک قالب مناسب برای سایت می تواند کاربران را در معرفی هر نوع محصول یا خدماتی یاری کند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.