خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دشمن از رویارویی مردانه عاجز است/ با انصارالله همدرد و همراهیم

ادیان نیوز/ نجبا شهادت فرمانده ارشد انصارالله و برادر رهبر این جنبش را تهنیت گفت و ضمن ابراز همدردی با مجاهدان یمنی، توسل دشمنان به ترور را نشان‌گر عجز آنان از رویارویی مردانه دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء در پی ترور برادر رهبر انصارالله یمن که از فرماندهان ارشد این جنبش به‌شمار می‌رفت، بیانیه‌ای صادر کرد.

مهندس «نصر الشِمَّری» شهادت مجاهد «سید ابراهیم بدرالدین الحوثی» به‌دست مزدوران صهیونیسم و استکبار جهانی را “خنجری در بازوی مجاهدان صابر” توصیف کرد و افزود: دشمنان نمی‌دانند که غایت آرزوی این سید مجاهد و برادران و همرزمانش، شهادت در راه خدا و رضوان و قرب اوست.

وی با تأکید بر اینکه خون پاک شهدا نویدبخش پیروزی و طلیعه فتح است، اضافه کرد: ما در مقاومت اسلامی نُجَباء این شهادت را به خانواده شهید و ملت صبور یمن تهنیت گفته و همدردی برادرانه خودمان را با آن‌ها اعلام می‌کنیم؛ چرا که پیروزی آن‌ها پیروزی ماست و هر زخم و رنجی که آن‌ها را به‌درد آورد، گویی ما هم بدان دچار شده‌ایم.

سخنگوی نُجَباء در پایان خاطرنشان ساخت: این شهادت نشان‌گر شکست دشمنان در نبرد میدانی و عجز آنان از رویارویی مردانه است.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.