خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بازار اینترنتی ایران تیمچه

بازار اینترنتی ایران تیمچه، اقدام به راه‌اندازی پلتفرمی کاملاً رایگان برای عموم مردم جهت عرضه انواع محصولات خود بر بستر وب کرده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران تیمچه، در این پلتفرم هر شخصی در سرتاسر کشور که کالایی جهت عرضه داشته باشد می‌­تواند اقدام به افتتاح یک فروشگاه آنلاین مستقل با تمامی ابزارهای لازم کند و محصولات خود را به‌صورت آنلاین و شبانه‌روزی به تمام کشور عرضه و آن‌ها را مدیریت کند. فروشندگان ایران تیمچه تمام امکانات و ابزارهای یک وب‌سایت فروشگاهی آنلاین را در اختیار خود دارند در حالی‌ که با هیچ مشکل و دردسری جهت مدیریت و نگهداری یک وب‌سایت مواجه نیستند و تمامی این مسائل را گروه ایران تیمچه با افتخار و کمال میل برای اعضای خود انجام می­‌دهد تا تمامی فروشندگان بتوانند به کسب درآمدی مطمئن برسند.

یکی از مهم­ترین مزیت‌­هایی که این پلتفرم برای خریداران خود ایجاد کرده، این است که می‌­توانند کالای مورد نیاز خود را در بین فروشگاه­‌های مختلف مقایسه کنند تا به‌صرفه‌ترین قیمت را بیابند و یا حتی از فروشندگان شهر و یا محله خود اقدام به خرید کنند تا در این صورت هم خیلی سریع‌­تر کالا به دستشان برسد و هم‌اینکِ در صورت تمایل بتوانند به‌صورت حضوری اقدام به خرید کنند.

از مهم­ترین اهداف ایران تیمچه در راه‌اندازی این پلتفرم و پیشبرد آن مبارزه با گرانی اجاره‌بهای املاک تجاری حمایت از مشاغل خانگی و رونق کسب‌وکارها در اوضاع نابسامان اقتصادی کنونی هست.

نحوه خریدوفروش در ایران تیمچه به این صورت است که کالاهایی که در سایت به فروش می­‌رسند مبالغ آن‌ها در ابتدا نزد ایران تیمچه به امانت نگه‌داشته می‌­شود تا کالای سفارش داده‌شده دقیقا مطابق فاکتور سفارش به خریدار تحویل داده شود. در این زمان در صورتی‌ که خریدار نسبت به کالای ارسالی اعتراضی نداشته باشد و یا از طریق سیستم مرجوعی ایران تیمچه درخواستی جهت مرجوع کالای خریداری‌شده ارسال نکرده باشد، مبلغ سفارش با فروشنده بدون فوت وقت و در همان لحظه پس از کسر کارمزد تسویه می­‌شود. این سیستم امکان خرید سریع و رقابتی را برای خریداران با امنیت خاطر بالا فراهم می‌­آورد و نیز ایران تیمچه ضمانت داده است تا      هیچ­گونه حقی از خریدار و یا فروشنده تضییع نشود. درصورتی‌ که کالای ارسال‌شده متفاوت از فاکتور سفارش داده‌شده خریدار باشد و یا کالا متفاوت از آگهی ارسال‌شده و مشخصات ثبت‌ شده برای محصول باشد تنها کافی است کالا را به‌سلامت برای فروشنده مرجوع نماید و با خیال راحت وجه پرداختی خود را پس بگیرد.

ایران تیمچه تمام مجوزات لازم را دریافت کرده و عضو رسمی اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی بوده و دارای نماد اعتماد دو ستاره است.

انتهای رپرتاژ آگهی

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.