خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تصاویر مکان‌های غیرمنتظره نماز خواندن مسلمانان در اینستاگرام

ادیان نیوز/ یک عکاس مسلمان اهل فلوریدا، با ایجاد صفحه اینستاگرام برای به اشتراک گذاشتن تصاویر نماز خواندن مسلمانان در مکان های غیرمنتظره و تصادفی، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از GMA، ثناء الله یک عکاس مسلمان، تصورش را هم نمی کرد که اقامه نماز در اتاق پرو فروشگاه لباس یک روز او را به تمام مسلمانان سرتاسر جهان مرتبط سازد.
وی که یک عکاس ساکن فلوریدا می باشد صفحه اینستاگرام معروفی با نام «مکان هایی که در آن نماز می خوانید» راه اندازی کرده و تصاویری از مکان های غیرمنتظره برای نماز خواندن مسلمانان را در آن به اشتراک می گذارد.
در حالی هر مسلمان در روز ۵ وعده نماز می خواند، نبودن مسجد و نمازخانه کافی به ویژه در کشورهای غربی سبب شده، مسلمانان مجبور به اقامه نماز در محوطه های غیرعادی و غیرمنتظره ای شوند. در این راستا کاربران مسلمان، تصاویری از محل های غیرعادی نماز خواندن در کشورهای مختلف اروپایی و غربی را به اشتراک می گذارند.
این تصاویر همیشه فوق العاده ی نداشته و گاها شامل پارکینگ اتومبیل، اتاق پرو لباس یا زمین های بسکتبال می شوند.
ثناءالله در این باره می گوید: من در عجب بودم آیا می توانم تصاویر نماز خواندن مردم را در اماکن تصادفی پیدا کنم و با دوستانم در فیس بوک تماس گرفتم و از آن ها خواستم تصویر نماز خواندنشان در خارج از محوطه مسجد را به اشتراک بگذارند.
وی افزود: من تصور می کردم که این فقط به کشورهای غربی مربوط شود اما یک تصویر از اندونزی دریافت کردم و دانستم که همه دنیا به این صفحه علاقه مند شده اند.
گفتنی است این صفحه هم اکنون ۲۴ هزار دنبال کننده داشته و همزمان نیز هزاران نفرا با استفاده از هشتگ «مکان هایی که نماز می خوانی»، تصاویر نماز خواندن جاهای غیرعادی را به اشتراک می گذارند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.