خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مسلمانان نوریچ انگلستان خواستار دسترسی ۲۴ ساعته به مسجد شدند

ادیان نیوز/ مسلمانان شهر نوریچ، ضمن بیان اینکه نماز صبح گاهی از اهمیت بالایی برخوردار است، از شورای شهری خواستار استفاده ۲۴ ساعته از مسجد شان شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از edp24، جامعه اسلامی شهر نوریچ در شرق انگلستان، درخواست استفاده ۲۴ ساعته از مسجد را به شورای شهری داده اند تا بتوانند نمازهای صبح را سحرگاه در این مسجد اقامه کنند. در این میان برخی همسایگان به بهانه سروصدا و ترافیک صبحگاهی با این خواسته مخالفت می کنند. اسلام، امام جماعت مسجد در این خصوص گفت: هرچند ما از سال ۲۰۱۱ اینجا بوده ایم اما به این معنی نیست که بخواهیم تغییرات زیادی در شیوه کارمان ایجاد کنیم. در مساجد نماز صبح از اهمیت بالایی برخوردار هستند.
وی افزود: ما همیشه تمام تلاشمان را به کار می گیریم که کمترین مزاحمت را برای همسایگان داشته باشیم. ما حتی اذان نمی گوییم بلکه یک سیستم صوتی داخلی داریم و بیشترین تلاش را برای به حداقل رساندن سر و صدا به کار گرفته ایم.
آقای اسلام همچنین خاطر نشان کرد که افزودن ساعات رفت و آمد به مسجد، به صورت کلی تغییری در تعداد نمازگزاران ایجاد نخواهد کرد.
گفته می شود این درخواست از سوی مسجد باعث شد تا ارزیابی صوتی در محل نشان دهد که آلودگی صوتی در اطراف مسجد از ترافیک عبوری نیز کمتر می باشد.

شورای شهری نوریچ درباره این درخواست تصمیم گیری خواهد کرد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.