خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

موشک باران حماس علیه صهیونیستها

یحیی سنوار از رهبران ارشد جنبش مقاومت فلسطین، حماس در سخنانی خطاب به صهیونیستها از هر گونه اقدامی علیه مردم فلسطین نوار غزه هشدار داد.

به گزارش ادیان نیوز (ردنا) به نقل از پرس تیوی، یحیی سنوار از رهبران ارشد جنبش مقاومت فلسطین، حماس در سخنانی خطاب به صهیونیستها از هر گونه اقدامی علیه مردم فلسطین نوار غزه هشدار داد. وی گفت: صهیونیستها با کوچکترین اشتباهی با بارانی از موشک های حماس مواجه خواهند شد.

 

سنوار با حضور در جمع خانواده های فلسطینی در شهر خان یونس گفت: اسرائیلی ها باید بدانند که حماس توان موشکی خود را به حدی رسانده است که در یک لحظه می تواند بارانی از موشک های بالستیک را بر سر صهیونیستها آوار کند.

 

وی گفت: اگر اسرائیل بخواهد عملیات نظامی در نوار غزه اجرا کند مطمئن باشد که با مقاومت شدید مردم فلسطین این منطقه روبرو خواهد شد. ما صدها موشک را در یک لحظه شلیک می کنیم.

 

صهیونیستها از سال ۲۰۰۷ تا کنون نوار غزه را به خاطر حضور جنبش حماس محاصره کرده اند به طوری که زندگی و شرایط اقتصادی مردم منطقه با مشکلات زیادی روبرو شده است.

 

بیشتر مردم فلسطین از زمان اشغال این سرزمین در سال ۱۹۴۸ توسط صهیونیستها به کشورهای دیگر عربی پناه برده و بخشی از آنها نیز در نوار غزه سکونت گزیده اند. تنها امسال ۳۰۵ فلسطینی با گلوله مستقیم صهیونیستها کشته شده اند.

منبع: شبستان/۴۲

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.