خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

وایلدرز خواستار ممنوعیت اسلام در هلند شد

سیاستمدار راست گرای افرای و ضد اسلام هلندی در اظهارات جنجال برانگیز جدیدش گفت که محدود کردن قدرت اسلام در هلند منجر به قدرتمند کرن این کشور می شود.

به گزارش ادیان نیوز (ردنا) به نقل از «  israelnationalnews »، «گیرت وایلدرز» ،سیاستمدار راست گرای افرای و ضد اسلام هلندی در اظهارات جنجال برانگیز جدیدش گفت که محدود کردن قدرت اسلام در هلند منجر به قدرتمند کرن این کشور می شود.

او در این باره گفت: «ما به اندازه کافی برای مقابله با اسلامی شدن و توقف اسلام در کشورمان قدرت داریم.»

وایلدرز در پیام توئیتری خود در این زمینه نوشت: «ما با محدود کردن اسلام،قوانین و دموکراسی خود را محدود نمی کنیم بلکه آنها را تقویت می کنیم.»

این سیاستمدار راست گرای هلندی یکی از مخالفان سرسخت افزایش تعداد مسلمانان و گسترش اسلام در این کشور است.

او مدت هاست که خواستار ممنوعیت قرآن در هلند شده و اسلام را یک دین استبدادی می داند.

وایلدرز چندی پیش خواستار اخراج همه مهاجران به ویژه مسلمانان از هلند شده و مدعی شد که تنها کاری که آنها انجام می دهند،ضربه زدن به کشور است.

حزب ضد اسلامی «آزادی» به ریاست «گیرت وایلدرز» چندی پیش در اقدامی اهانت آمیز به مسلمانان اعلام کرد  که مسابقه کاریکاتور پیامبر اکرم (ص) را برگزار می کند.

حزب متبوع وایلدرز اعلام کرد که طرح برگزاری این مسابقه در دفاتر این حزب در پارلمان هلند از سوی آژانس ضد تروریسم «ان سی تی وی» هلند به تصویب رسیده است.

او در بیانیه ای در خصوص برگزاری مسابقه کاریکاتور پیامبر اکرم (ص) گفت:آزادی بیان در کشور ما مورد تهدید قرار گرفته است.ما هرگز نباید این مسئله را بپذیریم.آزادی بیان مهم ترین آزادی ما است.

منبع: شبستان/۷

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.