خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

توزیع چهل هزار «عشق نامه» پویش فقط به عشق علی در کشور/ مقام اول پویشی به نام علی (ع) در توئیتر

به گزارش ادیان نیوز (ردنا)، حمدرضا محی‌الدینی معاون رسانه‌ای پویش «فقط به عشق علی برای روز علی»، در گفت‌‌وگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه از عید قربان تا امروز که ولادت با سعادت امام هادی (ع) است، حدود ۴۰ هزار توئیت با هشتگ فقط به عشق علی (ع) استفاده شده است، اظهار کرد: از هشتگ فقط به عشق علی (ع)  ۸ هزار و ۵۰۰ مرتبه در اینستاگرام استفاده شده است و از عید قربان سه بار مقام اول توییتر را از آن خود کرده است. اکنون هم در مقام سوم قرار دارد؛ حدود ۴۰ هزار عشق نامه هم که از کار‌های جدید در سال ۹۸ است، در سراسر کشور توزیع شده است.

وی ادامه داد: عشق نامه های پویش فقط به عشق علی را  مردم استان های مختلف کشور با هزینه شخصی خود چاپ و توزیع کرده اند و بیشترین توزیع را در تهران، اصفهان و مشهد شاهد بودیم. در پشت فایل عشق نامه ها دستور العمل پویش فقط به عشق علی (ع) و بر روی فایل عشق نامه ها قسمتی برای نوشتن کارهای خیر مردمی در نظر گرفته شده است.

محی الدینی تصریح کرد: تا کنون شاهد استقبال خیلی خوبی بودیم و به دلیل حجم زیاد کارهای ارسالی خیران، ارزیابی ها با تاخیر مواجه شده ولی با ارزیابی که تا کنون داشته ایم؛ مشهد، اصفهان و تهران بیشترین استقبال را داشته اند. در کارهای ارسالی مردمی تنوع زیاد است اما بیشتر استقبال از اکرام و کمک به ایتام و بی بضاعتان بوده است. خیران علاوه بر انجام کارهای خیر در حوزه چاپ، انتشار و توزیع عشق نامه ها و کارهای اجرایی پویش فقط به عشق علی (ع) هم مشارکت داشته اند.

معاون رسانه ای پویش فقط به عشق علی (ع) گفت: محتواهای تولیدی پویش فقط به عشق علی از روز عید قربان هر روز در کانال پویش منتشر می شود و کارهای مردمی نیز از عید قربان تا عید غدیر در کانون پویش منتشر می شود. در بازخوردهایی که داشته ایم، رسانه ملی نقش مهمی داشته و هنرمندان ، شاعران، مداحان و …نیز  درمعرفی و بازخورد پویش فقط به عشق علی کمک بزرگی کرده اند.
انتهای پیام/
استقبال گسترده مردم از هشتگ پویش فقط به عشق علی (ع)

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.