خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

برنامه معرفی اسلام به دانش آموزان مدارس در مادرید

مرکز اسلامی شهر مادرید اسپانیا برنامه فرهنگی را برای سال تحصیلی دانش آموزان این شهر به منظور آشنایی با اسلام برگزار می کند.

به گزارش ادیان نیوز (ردنا) از خبرگزاری شبستان به نقل از الالوکه، مرکز اسلامی در منطقه تطوان در شهر مادرید اسپانیا برنامه فرهنگی را برای آشنایی جوانان با اسلام در چارچوب فعالیت های فرهنگی و علمی جمعیت اسلامی در اسپانیا برگزار می کند.

برنامه های فرهنگی معرفی اسلام، دانش آموزان مدارس بین سنین ۱۲ تا ۱۸ سال را در مراکز آموزش مادرید در طول سال تحصیلی از سپتامبر تا ژوئن مدنظر قرار داده است.

معرفی اسلام براساس این برنامه ها نزدیک به یک ساعت و نیم به طول می انجامد، به طوری که معرفی مفاهیم اصلی برای اسلام با ارایه مقدمه ای انجام می گیرد و پس از آن به پرسش دانش آموزان درباره اسلام پاسخ داده می شود.

به مجرد پایان بخش نظری، برخی از مطالب آموزشی اسلام متناسب با سن دانش آموز ارایه می شود. پس از آن، مسئولان آموزشی و استادان، دانش آموزان را برای بازدید از بخش های مختلف این مرکز به منظور اطلاع از فعالیت های متعدد آن همراهی می کنند.

در سال تحصیلی گذشته، جمعیت اسلامی در اسپانیا، بازدیدهایی را برای دانش آموزان مدارس به منظور آشنا کردن آنها از اسلام برگزار کرد و در این بازدیدها استادان دانشگاهی شرکت کردند.

این فعالیت بخشی از برنامه درهای باز مسجد مرکزی در مادرید است که هدفش معرفی مسجد و زندگی روزانه مسلمانان اسپانیاست.

پایان پیام/۴۴

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.