خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سفر بین قاره‌ای در ترکیه

سفر بین قاره‌ای در هر کجای جهان به غیر از ترکیه، زمانی بسیار طولانی را نیاز دارد. شهر استانبول در کشور ترکیه به سبب قرارگیری در دو قاره اروپا و آسیا یکی از خاص‌ترین شهرهای جهان است. در این شهر می‌توانید به راحتی از قاره آسیا وارد اروپا شوید و یا از قاره اروپا به آسیا سفر کنید.

به گزارش ادیان نیوز (ردنا)، سفر بین قاره‌ای در هر کجای جهان به غیر از ترکیه، زمانی بسیار طولانی را نیاز دارد. شهر استانبول در کشور ترکیه به سبب قرارگیری در دو قاره اروپا و آسیا یکی از خاص‌ترین شهرهای جهان است. در این شهر می‌توانید به راحتی از قاره آسیا وارد اروپا شوید و یا از قاره اروپا به آسیا سفر کنید.

نکته حیرت انگیز این است که گردشگران تور استانبول می توانند این کار را از طریق مترو انجام دهند و سفر زیرزمینی بین قاره ای را که سفری منحصر به فرد می باشد، تجربه کنند. تنگه به سفر که جداکننده مرز دو قاره می‌باشد، از میان این شهر عبور کرده است. بخش غربی استانبول در قاره اروپا قرار دارد و بخش شرقی آن هم در قاره آسیا واقع شده است.

سفر بین قاره‌ای در ترکیه
سفر بین قاره‌ای در ترکیه

آن دسته از گردشگران که آب و هوا را ملاک سفر قرار می‌دهند باید بدانند که به سبب وجود دریا، هوایی مرطوب در این شهر برقرار است و تابستان‌های آن گرم و زمستان‌هایش باران و برف می‌باشد. بهترین زمان سفر به استانبول و سفر بین قاره‌ای در ترکیه، تابستان است که می‌توانید به گشت و گذار و تفریح بپردازید.

بخش‌های قدیمی و شرقی شهر دارای مکان‌های تاریخی با معماری متفاوت و خیابان‌های دل انگیزی است که گردشگران لحظه آخر می‌توانند از تماشای آن‌ها لذت ببرند. این بخش جاذبه‌های گردشگری فراوانی را در خود جای داده که از میان آن‌ها می‌توان به کلیسای زیبای بیزانتین، تماشاخانه‌های هنری معاصر، بازار استانبول و مسجد آبی اشاره کرد. در قسمت جنوبی شهر، دریای مرمره رخ نمایی می‌کند و در بخش شمالی هم شهر توریستی بی اغلو با امکانات فوق العاده قرار دارد.

بسیاری از توریست‌هایی که در ابتدا تور لحظه آخری آنتالیا را برای سفر انتخاب می‌کنند، با آگاهی از مکان‌های تفریحی جذاب این شهر، راهی استانبول می‌شوند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.