خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پارلمان عراق حمله به حشد شعبی را محکوم کرد

پارلمان عراق در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد: نیروهای بسیج مردمی (PMF) یا حشد شعبی توسط چهار هواپیمای بدون سرنشین متعلق به آمریکا مورد هدف قرار گرفته است.

به گزارش ادیان نیوز (ردنا) از خبرگزاری شبستان به نقل از عراقی نیوز، نمایندگان پارلمان عراق در آخرین جلسه علنی این پارلمان در روز پنج شنبه آمریکا و اسرائیل را به هدف قرار دادن پایگاه های حشد شعبی متهم کردند و نقشه صهیونیستها برای ضربه زدن به نروهای مقاومت را محکوم کردند.

 

پارلمان عراق در بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد: نیروهای بسیج مردمی (PMF) یا حشد شعبی توسط چهار هواپیمای بدون سرنشین متعلق به آمریکا مورد هدف قرار گرفته است. این پهبادها از سرزمین های اشغالی برخواسته بودند.

 

در این بیانیه آمده است: ما اعلام می کنیم که اولین و آخرین نهاد مسئول آنچه اتفاق افتاده است نیروهای آمریکایی هستند و ما آنها را مسئول هر اتفاقی که از امروز به بعد رخ می دهد می دانیم.

 

هفته گذشته پایگاه نیروهای مقاومت مردمی عراق حشد شعبی در شمال شهر بغداد منفجر شد. گفته می شود رژیم صهیونیستی عامل اصلی این انفجار بوده است.

 

نخست وزیر عادل عبدالمهدی هفته گذشته دستور داد همه مهمات متعلق به نیروهای مسلح یا گروه های شبه نظامی به خارج از شهرها منتقل شوند.

پایان پیام/۴۲

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.