خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

افزایش خودکشی در میان نظامیان اسرائیلی

بسیاری از این نظامیان به امید سرزمین موعود به مناطق اشغالی آمدند ولی با شرایط متفاوتی روبرو شده اند.

به گزارش ادیان نیوز (ردنا) از خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، روزنامه صهیونیستی هاآرتص روز شنبه گزارش ادیان نیوز (ردنا) از داد که نزدیک به ۳۵۰۰ نظامی بدون خانواده در سرزمین های اشغالی حضور دارند که بیشتر آنها از آمریکای شمالی به این منطقه کوچ کرده اند. این روزنامه اعتراف کرده است که بسیاری از این نظامیان دچار افسردگی هستند.

 

طبق آمارهای منتشر شده توسط این روزنامه در سال های اخیر تعداد میزان خودکشی در میان نظامیان اسرائیلی افزایش یافته است. بسیاری از این نظامیان به امید سرزمین موعود به مناطق اشغالی آمدند ولی با شرایط متفاوتی روبرو شده اند.

 

در شش ماه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی دهها مورد خودکشی در میان سربازان ارتش صهیونیستی گزارش شده است. گفته می شود این سربازان ارتباط مناسبی با جامعه یهودی سرزمین های اشغالی برقرار نمی کنند و همچنان بدون خانواده و مجرد مانده اند.

 

هفته گذشته ژنرال موتی آلموس یک مقام ارشد در ارتش صهیونیستی نامه ای به فرماندهان ارشد این ارتش ارسال کرد و از آنها خواست موارد افسردگی سربازان را گزارش کنند. وی تلاش کرده است تا میزان خودکشی در سربازان را کاهش دهد.

 

در این نامه به طور ضمن دستور داده شده است که سربازان مجرد تشکیل خانواده دهند ولی ظاهراً این دستورات تا کنونی واکنش مثبتی از سوی نظامیان نداشته است.

پایان پیام/۴۲

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.