خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

ایرانی کوچک در شهر مشهد

به گزارش سرویس بازار ادیان نیوز (ردنا)؛ شهر مشهد به دلیل قرار گیری حرم مطهر امام رضا(ع) در آن سالانه تعداد کثیری مسافر و گردشگر به سوی آن روانه می‌شوند، به همین سبب در سال‌های اخیر بیش از پیش سعی شده امکانات تفریحی و گردشگری در مشهد افزایش داده شود تا مسافران علاوه بر زیارت در این شهر از تفریح و سرگرمی در آن نیز لذت ببرند و خاطرات خوشی را از سفر به مشهد با خود به یادگار داشته باشند.

ایرانی کوچک در شهر مشهد

یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر مشهد که به تازگی افتتاح شده پارک مینیاتوری آن می‌باشد که جذابیتی خاص دارد و بازدید از آن می‌تواند لذت بخش باشد، برای بازدید از این پارک مینیاتوری می‌توانید با استفاده از تور مشهد هوایی خود را به این شهر رسانده و از زیبایی‌های آن لذت ببرید.

ایرانی کوچک در شهر مشهد

 پارک میناتوری مشهد یک پارک موضوعی می‌باشد که هدف آن معرفی آثار باستانی مشهور ایران است و موضوع آن ایران شناسی می‌باشد. در این پارک جذاب و دیدنی ۵۸ ماکت از به نام‌ترین بناهای تاریخی ایران ساخته و در معرض نمایش گذاشته شده‌اند، به همین سبب می‌توان به راحتی از کل ایران بازدید کرد، این ماکت‌ها با تمام ظرافت و زیبایی ساخته شده به طوری که گویی همان بنای اصلی فقط کوچکتر شده و به نمایش گذاشته شده است.

ایرانی کوچک در شهر مشهد

در پارک مینیاتوری مشهد تعداد ۵۸ ماکت به نمایش در آمده که از جمله آثار شاخصی که در آن است می‌توان به آرامگاه عطار خراسان رضوی، تخت جمشید استان فارس، روستای کندوان آذربایجان شرقی، ایستگاه راه آهن مشهد، سد کارون خوزستان، فرودگاه مشهد و آرامگاه فردوسی مشهد اشاره کرد. در این پارک شامل فضای سبز، دریاچه مصنوعی، مسیر مینیاتوری و زمین بازی کودکان نیز می‌باشد.

اگر به تفریحاتی از این دست علاقه ای ندارید و یا می خواهید در تابستان به سرگرمی هایی همچون تفریحات آبی بپردازید سایت لحظه آخر برای شما پیشنهاد سفر به جنوب کشور را دارد، به عنوان مثال می توان با استفاده از تور کیش به این جزیره سفر کرده و از تفریحات جذاب آن لذت برد و یا با تور قشم سفر کنید و در کنار تفریحات آبی این جزیره از عجایب آن نیز بازدید داشته باشید.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.