خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

لحظه انتخاب ترامپ مانند چند روز دردناک طول کشید

به گزارش ادیان نیوز (ردنا) به نقل از unionleader، فیض شاکر، یک سیاستمدار آمریکایی – پاکستانی تبار که نخستین مسلمان با مقام مهمی چون مدیریت یک کمپین انتخاباتی ریاست جمهوری در آمریکا می باشد، درباره احساسی که پس از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ به او دست داده، لب به سخن گشود.
فیض شاکر که مدیر کمپین انتخاباتی ریاست جمهوری برنی سندرز، نامزد حزب دموکرات می باشد در مصاحبه با خبرنگاران گفت: لحظه ای که متوجه شدم او انتخاب شده، لحظه ای بود که چند روز دردناک به طول انجامید ، مانند سیلی در صورت بود.
وی افزود: افرادی هستند که به من می گویند من متعلق به اینجا نیستم. ترامپ می گوید که باید آن ها را بیرون کنیم. و اینکه ما نباید در این دولت باشیم و اینکه تهدیدی برای ملت هستیم. حتی یک مسلمان را هم در کمپینش استخدام نمی کند. امیدوار بودم که مردم هرگز به چنین آدمی رای ندهند. اما آن ها رای دادند!
شاکر در سال ۲۰۱۶، مشاور برنی سندرز در مبارزه انتخاباتی درون حزبی با هیلاری کلینتون بود و در دور اول رقابت ها موفق شد با مشاوره هایش سندرز را از کلینتون جلو بیندازد.
شاکر همچنین گفت: سندرز با من تماس گرفت و گفت از من پرسیدند که چه حسی داری وقتی نخستین مدیر کمپین مسلمان را داری؟ و من از تو بسیار تعریف کردم. اما می خواهم بدانی که تو را به خاطر مسلمان بودنت استخدام نکردم بلکه به خاطر اینکه تو بهترین مدیر کمپین هستی که می توانستم داشته باشم.
شاکر ۴۰ ساله  گفته که زیاد به نقطه عطف ادغام دین و سیاست که به دست آورده فکر نمی کند، اما روزی شاید به آن بیاندیشد و افزود: در آینده ممکن است معنای بیشتری برایم داشته باشد. من سعی می کنم به این واقعیت آگاه باشم که بسیاری از مردم فرصت هایی را برای مسلمانان دیده و به آینده آن ها امیدوارند و به همین جهت سعی دارم الگوی مسئولانه ای باشم.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.