خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

برگزاری برنامه های تبلیغاتی کره جنوبی برای رستوران های حلال

ادیان نیوز/ برگزاری همایش «هفته رستوران های حلال» در کره جنوبی از سال ۲۰۱۶ برگزار می شود. نشست امسال قرار است ۱ سپتامبر آغاز شود و تا دو ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از کره تایمز، به گفته سازمان جهانگردی کره جنوبی، مقامات گردشگری این کشور ماه آینده برنامه هایی را برای ترویج رستوران های حلال در سراسر کره جنوبی برگزار می کنند تا به گردشگران مسلمان برای یافتن رستوران های حلال کمک کنند.
سازمان جهانگردی  و وزارت فرهنگ ، ورزش و جهانگردی کره جنوبی از سال ۲۰۱۶ همایش «هفته رستوران های حلال کره» را برای راحتی بازدید کنندگان مسلمان برگزار کرده و هدف شان این است که  یکی از بزرگترین موانعی که هنگام بازدید از کره با آن روبرو هستند را برطرف کند. همایش امسال قرار است ۱ سپتامبر آغاز شود و برای دو ماه ادامه خواهد داشت. و تا ۳۱ اکتبر برگزار خواهد بود. در این رویداد گردشگران و بازدیدکنندگان مسلمان از تخفیف های معین شده در ۱۵۲ رستوران حلال اعلام شده توسط این دو سازمان و همچنین ۴۰ مقصد گردشگری بزرگ دیگر در سرتاسر کره جنوبی بهره مند خواهند شد.
رستوران  های حلال در کره جنوبی گوشت خوک به فروش نمی رساندند و برخی غذاهای حلال در منوی آن ها وجود دارد.
گفتنی است تعداد رستوران های شرکت کننده در این رویداد از ۹۵ در سال ۲۰۱۶ به ۱۵۲ در سال جاری افزایش یافته است. پیش از آغاز هفته رستوران های حلال کره، سازمان جهانگردی کره قرار است روز پنجشنبه همایشی را در مرکز بین قاره ای شهر سئول برگزار کند. در این همایش، بسیاری از شرکت های مرتبط با مسلمانان اطلاعاتی را در مورد مشاغل خود ارائه می دهند و آژانس های ذیربط این فرصت را به گردشگران می دهند تا غذاهای کره ای ساخته شده با مواد حلال را تجربه کنند.
یک مقام سازمان جهانگردی کره گفت: انتظار می رود تعداد بازدیدکنندگان مسلمان امسال برای نخستین بار به ۱ میلیون نفر برسد و ما در تلاش هستیم برنامه های تور بازدید با کیفیت برای گردشگران مسلمان ایجاد کنیم تا خواسته های متنوع آن ها برآورده شوند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.