خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نیروهای رژیم آل خلیفه به نماد های عاشورایی حمله کردند

ادیان نیوز/ شبه نظامی ها به همراه نیرو های امنیتی رژیم آل خلیفه روز جمعه به شعائر دینی عاشورایی حمله ور شده و پرچم های مشکی عاشورایی منطقه المحرق را پایین آوردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شبه نظامی ها به همراه نیرو های امنیتی رژیم آل خلیفه روز جمعه به شعائر دینی عاشورایی حمله ور شده و پرچم های مشکی منطقه المحرق را پایین آوردند.
اهالی المحرق با تاکید بر اینکه این اقدامات از سوی مرکز پلیس المحرق انجام می گیرد، گفتند: پلیس المحرق بر بحران آفرینی و فتنه انگیزی میان اقشار مختلف ملت اصرار می ورزد و برای بر هم زدن امنیت تلاش کرده و دشمنی خود را با ملت بحرین و شعائر مقدس اسلامی ابراز می کند.
رژیم آل خلیفه پیشتر از طریق هیئت های حسینی اقدام به ایجاد محدودیت در برپایی شعائر دینی نموده است.
مردم منطقه المحرق این اقدام را محکوم کرده و خواستار لغو آن شدند و تاکید کردند: ما این مسئله را گفتیم و بار دیگر می گوییم که ما خواهان امنیت کشور و حفظ وحدت آن هستیم و هرگز این حمله بزدلانه علیه شعائر و مقدسات را نخواهیم پذیرفت.
اهالی افزودند: ما وزیر کشور را مسئول این اقدامات می دانیم و او باید برای مصلحت کشور و حفظ استقرار آن جلوی این نا به سامانی ها را بگیرد و از کسانی که در طول تاریخ با امام حسین (ع) جنگیدند و نابود شدند، درس عبرت بگیرد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.