خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دانشگاه ایالتی نیویوک در پلاتس، غذاخوری حلال افتتاح کرد

ادیان نیوز/ از دو غذاخوری که به تازگی در دانشگاه ایالتی نیویورک در پلاتس بورگ افتتاح شده، یکی از آن ها متعلق به دانشجویان مسلمان و دیگری مخصوص غذاها با سبک آمریکای لاتین است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» ، دانشگاه ایالتی نیویورک در شهر پلاتس بورگ در آمریکا اقدام به افتتاح دو غذاخوری جدید کرده که یکی از آنان مخصوص مسلمانان است.
 یکی از ایستگاه های غذایی که اخیرا شعبه جدیدی در محوطه دانشگاهی مرکز کالج انجل افتتاح شده متعلق به «حلال شک» بوده، که یکی از موسسات غذایی دارای گواهینامه اسلامی در آمریکا می باشد. محصولات غذایی این موسسه شامل غذاهای مدیترانه ای، با عطر خاورمیانه ای و سبک کلاسیک آمریکایی با ترکیبات حلال و اسلامی می باشد.
این غذاخوری قرار است از ساعت ۱۱ صبح تا ۷:۳۰ فعالیت داشته باشد. در نخستین هفته آغاز کلاس ها به دنبال یک دوره آموزشی تا اواخر شب باز خواهد بود.
در کنار غذاخوری حلال، یک غذاخوری با غذاهای سنتی آمریکای لاتین نیز در این دانشگاه افتتاح شده است و قرار ات غذاهایی با فرهنگ آمریکای لاتین و ترکیبات محلی و سبک های آشپزی متنوع از شمال؛ مرکز و جنوب آمریکا و کارائیب ارائه دهد.
وین دوپری مدیر اجرای خدمات کمکی کالج در رابطه با تصمیم راه اندازی هر دو غذاخوری در دانشگاه گفت: این تلاشی برای متنوع سازی انتخاب منوی غذایی بود که هر کدام نمایندگانی از بدنه دانشجویی هستند.
دوپری گفت: جمال رسولی مدیر حلال شک در حقیقت در ژانویه ۲۰۱۸ به صورت نمونه در اینجا غذا ارائه داد و با توجه به واکنش مثبت دانشجویان ما تصمیم گرفتیم که برند تجاری او را در سال ۲۰۱۸-۲۰۱۹ به پلاتس برگ بیاوریم ولی او در آن زمان آمادگی این کار را نداشت.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.