خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

محکومیت ۱۲ ساله برای نژادپرستی که سرتاسر انگلستان را در وحشت فرو برد!

ادیان نیوز/ عامل فرستادن نامه های «مجازات یک مسلمان» به مردم که یک فرد انگلیسی حامی برتری نژاد سفید بوده و خودش را قاتل مسلمان نام داده بود، به ۱۲ سال و ۶ ماه زندان محکوم گردید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از یاهو، متهم نژادپرست انگلیسی که نامه های روز «مجازات یک مسلمان» را به مردم فرستاده بود و آنان را به مرتکب شدن جرایم نفرت محور علیه جامعه اسلامی تشویق کرده بود به ۱۲ سال و ۶ ماه زندان محکوم شدن.
دیوید فارنهام ۳۶ ساله، از حامیان برتری نژاد سفید، که خودش را «قاتل مسلمان» نام گذاشته بود، سبب ترویج ترس و ارعاب زیادی در جامعه اسلامی شوده بود. وی سال گذشته تعداد زیادی نامه جمع کثیری از مردم از جمله نمایندگان مجلس فرستاده و مردم را به کتک زدن و کشتار مسلمانان تشویق کرده بود.
وی همچنین نامه های مشابهی را که شامل پودر سفید رنگی می شد به نخست وزیر آن زمان انگلستان یعنی ترزا می و دو اسقف و همچنین دفتر وزارت خارجه در اکتبر ۲۰۱۶ ارسال کرده بود. اقدامات ارعاب برانگیز این فرد سبب تشویش گسترده در میان اعضای جامعه و همچنین سیاستمداران انگلیسی نیز شده بود. به طوری اعضای کابینه و دریافت کنندگان نامه تا زمان شناسایی پور سفید رنگ برای ساعت ها در قرنطینه قرار گرفتند.  
فارهام اهل لینکون به ارتکاب ۱۵ فقره جرم مرتبط با صدها نامه ارعاب آمیز بین ژوئن ۲۰۱۶ تا ژوئن ۲۰۱۸ اعتراف کرد.
وی همچنین به تشویق به قتل، ارسال مواد و بمب های جعلی، فرستادن نامه هایی با محتوای ارعاب برانگیز و تشویق به انجام آسیب بدنی اعتراف کرده است.
یک روانشناس در دادگاه حاضر شده و گفته که متهم از اقداماتی که انجام داده پشیمان نیست و آن ها را «جدی» تلقی نمی کند.
وی گفت: او به من گفته که فقط ۱-۲ سال زندانی خواهد شد!

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.