خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سرویس ویژه خرید اینترنتی محصولات اسلامی برای مسلمانان آمریکایی

درحالی که مسلمانان آمریکایی با معضل به دست آوردن محصولات اسلامی و «حلال» روبرو هستند، وبسایت «سلام حلال» این کالاها را دستچین کرده و آن ها را در اختیار مسلمانان در ایالات متحده قرار می دهد.

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، وبسایت «سلام حلال» به منظور ارائه خدمات حلال به مسلمانان ایالات متحده آغاز به کار کرد.

انگیزه راه اندازی این وب سایت ارائه خدمات به مسلمانان در ایالات متحده برای کمک به سهولت در شناسایی و خرید محصولاتی است که مطابق با استانداردهای غذایی تایید شده اسلامی باشند. این وبسایت به مسلمانان اجازه می دهد تا به راحتی محصولات حلال را در فضای اینترنتی شناسایی کرده و از طریق لینک ها به آمازون خریداری نمایند.
هر محصولی در سایت مذکور توسط ویرایشگرهای محتوا به طور دقیق ارزیابی شده و در مقایسه با فهرستی از محصولات حلال یا مواد غذایی که برای مسلمانان مجاز نیستند قرار داده می شود. با بیش از یک صد دسته بندی محصولات، مسلمانان می توانند موارد انتخابی های مختلف را از مواد غذایی گرفته تا محصولات آرایشی و بهداشتی از طریق این وب سایت تهیه کنند، بدون اینکه ترسی از روبرویی با محصولات غیرحلال مانند مشروبات الکلی و گوشت خوک داشته باشند.
مرتبط سازی این محصولات به آمازون نیز آنان را اجازه می دهد تا به سادگی محصولات را خریداری کرده و آن ها را بسته به جایی که سکونت دارند، با ارسال یک روزه یا دو روزه به محل زندگی شان منتقل سازند.  وبسایت «سلام حلال» همچنین اعلام کرده که هزینه مراجعه به آمازون را روی کالاهایش به آمازون پرداخت می کند اما قیمت محصولات فروخته شده تحت تاثیر این هزینه قرار نگرفته و جستجو در این وبسایت همانند جستجوی مستقیم در آمازون بوده و به نوعی محصولات را در یک جا جمع کرده و فرآیند جستجو را آسانتر ساخته است.

منبع حوزه
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.