خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

شور حسینی ایمان و استقامت مسلمانان را جلا می دهد

ادیان نیوز/ عمران خان امام حسین (ع) را مظهر آیه قرآن یَآ أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ، ارْجِعِی إِلَی‌ رَبِّکَ رَاضِیَهً مَّرْضِیَّهً خواند و اظهار داشت: امام حسین (ع) همه سختی های راه حق را با خنده پذیرفتند و جان به جان آفرین تسلیم کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه عمران خان در پیام خود به مناسبت عاشورای حسینی گفت: امروز دهمین روز ماه محرم است که درمیان مسلمانان بیسار حرمت دارد است، امروز مسلمانان در سراسر عالم در سوگ شهادت نوه پیامبر اسلام (ص) نشسته اند و یاد امام حسین (ع) را گرامی می دارند، در تاریخ اسلام روز عاشورا به علت شهادت این امام عالی مقام(ع) روز بسیار با اهمیتی است.
وی افزود: واقعه بزرگ کربلا مظهر حق و باطل است و پیغام کربلا این است که برای سربلندی اسلام بی دریغ همه چیز را قربان کنند، در کربلا از کودک شیرخوار تا جوان فرزند و براداران را برای سربلندی اسلام و در راه خدا قربانی کردند، شور حسینی ایمان و استقامت مسلمانان را جلا می دهد و همین پیام ابدی اسلام است.
وی در ادامه گفت: به نظر من پیام سیره امام حسین (ع) برای هر قلب سلیمی است، مردم مسلمان کشمیر با مقاومت خود سنت امام حسین (ع) را زنده نگه داشته و کشمیر را مانند کربلا جبهه حق و باطل ساختند.  
نخست وزیر پاکستان، امام حسین (ع) را مظهر آیه قرآن یَآ أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ (۲۷) ارْجِعِی إِلَی‌ رَبِّکَ رَاضِیَهً مَّرْضِیَّهً خواند و اظهار داشت: امام حسین (ع) همه ی سختی های راه حق را با خنده پذیرفتند و جان به جان آفرین تسلیم کردند و مظهر آیه قرآنی شدند که »هان ای روح آرام یافته و متین، به سوی پروردگارت بازگرد که تو از او خشنود و او از تو خرسند است».

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.