خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کشته شدن ۳۱ زائر حسینی بر اثر ازدحام جمعیت در کربلا+ فیلم

ادیان نیوز/ حداقل ۳۱ زائر حسینی بر اثر ازدحام جمعیت در کربلای معلا جان باختند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه از کربلای معلا متاسفانه تعدادی از عزاداران حسینی بر اثر ازدحام جمعیت نزدیک به حرم مطهر امام حسین علیه السلام جان باختند.

امروز حین عزاداری طویریج و در خروجی باب الرجاء، جمعیت به شدت ازدحام یافت که متاسفانه در همان دقائق اولیه ده‌ها کشته و زخمی به جا گذاشت.

وزارت بهداشت عراق در ابتدا تعداد کشته‌ها را ۱۶ نفر اعلام کرد اما در جدیدترین اعلام از سوی منابع رسمی عراق، این ازدحام ۳۱ کشته و ۱۰۰ زخمی داشته‌است.

خبرنگار افتخاری خبرگزاری حوزه که هم‌اینک در کربلای معلاست گزارش داد: این حادثه ظهر امروز رخ داد و ده‌ها آمبولانس به سرعت در محل حادثه حاضر شدند و تمام کشته‌شدگان و مجروحان را جابه‌جا کردند و در حال حاضر زائران بدون مشکلی در تردد، زیارت و سوگواری هستند.

تکمیلی (۲۱:۴۲)

نظافتی نماینده سازمان حج و زیارت در عراق از مجروح شدن ۴ زائر ایرانی در حادثه امروز کربلای معلا خبر داد.

بر این اساس یک نفر از مجروحین سرپایی مداوا شد و ۳ نفر دیگر در بیمارستان کربلا بستری هستند.

هیچ مورد فوتی از زائران ایرانی هنوز گزارش نشده است.

تکمیلی(۲۱:۴۶)

اسامی زائران مجروح ایرانی اعلام شد

محسن نظافتی مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج، اسامی مجروحان ایرانی در کربلای معلی را اعلام کرد و گفت: در میان جان باختگان هیچ ایرانی تاکنون دیده نشده است.
 وی با بیان اینکه تاکنون تنها چهار نفر ایرانی در میان مجروحان دیده شده اند افزود: علی جمشیدیان از اصفهان، محمدباقر حائری از قم محمد یوسفی از قم در یکی از بیمارستان‌های کربلا بستری هستند و تا فردا مرخص خواهند شد. همچنین محمد قربان از دیگر زائران ایرانی است که در این حادثه آسیب دیده بود که به صورت سرپایی مداوا شد.

تکمیل می‌شود…

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.