خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

با حادثه عزاداری طویریج مصیبت عاشورا بار دیگر تازه شد

ادیان نیوز/ در پی به شهادت رسیدن جمعی از مؤمنان عزادار در جریان عزاداری روز عاشورا در دسته عزاداری طویریج در شهر مقدس کربلا، آیت الله محمد یعقوبی از علمای نجف اشرف در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت و آن را موجب تازه شدن مصیبت کربلا دانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه در پی به شهادت رسیدن جمعی از مؤمنان عزادار در جریان عزاداری روز عاشورا در دسته عزاداری طویریج در شهر مقدس کربلا، آیت الله محمد یعقوبی از علمای نجف اشرف در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت و آن را موجب تازه شدن مصیبت کربلا دانست.
ترجمه پیام بدین شرح است:
با دریافت خبر شهادت بیش از ۳۰ نفر از مؤمنان عزادار حسینی و مجروح شدن بیش از ۱۰۰ نفر در جریان عزاداری دسته طویریج در ورودی حرم مطهر حسینی مصیبت کربلا بار دیگر برای ما تازه شد.
به این مناسبت از امام زمان(ع) که عزادار جدش امام حسین(ع) است می خواهیم تمام این شهدا را مشمول الطاف خویش قرار دهد و برای این شهدا طلب رحمت و درجات عالی و برای بازماندگان آنها از خدای متعال طلب صبر و اجر نماید و برای مجروحان نیز طلب سلامتی نماید که تمام آنها برای ابراز همدردی با امام زمان و یاری ایشان به این عزاداری آمده بودند و قطعا اجر آنها در محضر امام زمان(ع) ضایع نخواهد شد.
از مسئولان مربوط انتظار داریم در پرداخت حقوق شهدا و مجروحان و کاستن از درد و رنج مصیبت آنها کوتاهی نکنند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.