خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

حمله به حشد الشعبی پروژه صهیونیستی و آمریکایی در عراق است

ادیان نیوز/ شیخ کاظم اسدی گفت: حشدالشعبی تاکید دارد که دشمن در مسیر بسیار خطرناکی از طریق ایده ها و افکار وحشیانه، پرخاشگرانه و سخیف حرکت می کند و این راه و روش صهیونیسم جهانی است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، پس از حمله جنگنده‌های اسرائیل به مواضعی در عراق، جریانات سیاسی این کشور خواهان پاسخ جدی به اقدامات اسرائیل و در ادامه اخراج نیروهای آمریکایی از عراق شده اند. از سوی دیگر، «مهدی تقی الامرلی»، نماینده ترکمان در پارلمان عراق گفت که فرماندهان الحشد الشعبی و گروه‌های مقاومت اسلامی عراق در دیدار با رؤسای سه گانه عراق، طرح لغو توافقنامه راهبردی با آمریکا ـ به خاطر نقض‌های مکرر آسمان عراق ـ و به جای آن امضای توافقنامه راهبردی با جمهوری اسلامی ایران را مطرح کردند.
«ابومهدی المهندس» نایب رئیس حشد الشعبی در بیانیه سابق خود پیرامون انفجار انبارهای مهمات حشد الشعبی گفته بود که آمریکا به جای حفاظت از عراق در برابر داعش، سرگرم جمع آوری اطلاعات از توانمندی های حشد الشعبی شده است.
شیخ کاظم اسدی روحانی و مجاهد عراقی با اشاره به تحولات اخیر عراق و حملات تجاوزگرانه به حشد الشعبی در گفت و گو با خبرنگار بین الملل حوزه گفت: قطعا نیروهای ظالم و بی انصاف از نیروی در حال رشد و بالندگی حشد الشعبی می ترسند و این درحالی است که از بسیج مردمی ضد خودشان احساس خطر می کنند. با این علم که حشد الشعبی ملزم به فتوای مرجعیت و تعالیم دینی است و از کشور  و مقدسات دفاع می کند، اما بازهم حشد الشعبی را همه جانبه مورد هدف قرار می دهند .
وی ادامه داد: این در حالی است که حشد الشعبی  تاکید دارد  که دشمن در مسیر بسیار خطرناکی از طریق ایده ها و افکار وحشیانه ، پرخاشگرانه وسخیف حرکت می کند و این راه و روش صهیونیست جهانی است.
روحانی و مجاهد عراقی تصریح کرد: هر انسان شریف و اصیلی به این موضوع توجه می کند که اخراج نیروهای بیگانه از عراق یک ضرورت است و آمریکایی ها از طریق حضورشان در عراق از امت و کشور ما سوء استفاده می کنند.
وی با اشاره به حملات صهیونیست ها به مواضع مقاومت در مناطق مختلف جهان اسلام گفت: صهیونیست ها به حشد الشعبی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  در سوریه حمله می کنند همچنین  با انگیزه دشمنی و کینه توزانه علیه حزب الله لبنان  و مواضع آنها حمله کرده و آنها را هدف قرار می دهند.

نفوذ دست های آلوده صهیونیستی در عراق
شیخ کاظم اسدی با اشاره به تلاش های برخی از سیاسیون برای اخراج نیروهای آمریکایی از عراق گفت: در عراق تلاش های شایسته و مورد تقدیری در راستای اخراج نیروهای آمریکایی از عراق وجود دارد؛ چرا که آنها امنیت کشور را به خطر انداختند و از نفوذشان برای نفوذ دست های آلوده مثل صهیونیست ها در برخی از مناطق کشور استفاده کردند.
روحانی مجاهد عراقی در پایان گفت: از خصوصیات ظالمان در هر عصر و زمانی دفع و انحلال وفاداران پاک هست و امروز حشد الشعبی(بسیج مردمی عراق) نماینده مقاومت ضد اشغالگران و غارتگران بسیار بزرگ است.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.