خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دانشگاه ادیان و مذاهب برای داوطلبان مقطع ارشد طلبه می‌پذیرد

به گزارش ادیان نیوز (ردنا)؛ دانشگاه ادیان و مذاهب از میان طلاب زن و مرد برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشجو می‌پذیرد.

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب در اطلاعیه‌ای نحوه و زمان ثبت‌نام داوطلبان آزمون دوره‌های کارشناسی‌ارشد (مهرماه ۹۸) را در این دانشگاه اعلام کرد.

داوطلبان تحصیلات تکمیلی از میان برادران و خواهران طلبه و یا کسانی که از یکی از مراکز و دانشگاه‌های حوزوی فارغ‌التحصیل شده باشند، می‌توانند برای ثبت‌نام در هریک از رشته‌محل‌های تحصیلی دانشگاه ادیان و مذاهب با مراجعه به سامانه پذیرش دانشجو نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

داوطلبان دوره کارشناسی ارشد باید پیش از ۳۱ شهریور از سطح دو حوزوی و یا کارشناسی فارغ‌التحصیل شوند؛ بنابراین به داوطلبان محترم توصیه می‌شود بر اساس شرایط خویش اقدام به ثبت‌نام در هریک از این دوره‌ها نمایند.

در مقطع کارشناسی ارشد، دانشگاه ادیان و مذاهب بر اساس مجوز‌ها و قوانین وزارت علوم در دو شیوه آموزش‌محور غیرحضوری (الکترونیکی) و آموزشی ـ پژوهشی (حضوری) ثبت‌نام می‌نماید.

پس از مطالعه دفترچه راهنما و انتخاب رشته‌محل تحصیلی با مراجعه به سامانه پذیرش دانشجو و یا کلیک بر روی لینک ثبت‌نام اقدام به تکمیل نمودن مراحل ثبت‌نام نمایند. در پایان مراحل ثبت‌نام، به داوطلبان شماره پرونده و رمز ورود داده خواهد شد که نشانگر پایان مراحل ثبت‌نام یک داوطلب است. صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب است.

زمان چاپ کارت ورود به جلسه آزمون، چند روز پیش از آزمون از طریق سامانه پذیرش و یا پیامک، اطلاع‌رسانی خواهد شد. داوطلبان باید کارت ورود به جلسه را در موعد مقرر از طریق سامانه پذیرش چاپ و دریافت کرده و در روز آزمون همراه با کارت ورود به جلسه آزمون در محل آزمون حضور داشته باشند.

دانشجویان می‌توانند جهت پاسخ‌گویی به سوالات خود پیرامون مسائل پذیرش و مراحل ثبت‌نام با شماره ۳۲۸۰۲۶۱۰ -۰۲۵ (داخلی ۱۰۳) تماس بگیرند.

پایان پیام/
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.