خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

جشنواره بین المللی فیلم«نهج» برای مقابله با افکار انحرافی داعش در کربلای معلی

به گزارش ادیان نیوز (ردنا) از خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس امام حسین(ع)، «حسنین الهانی» مدیر جشنواره سینمایی «نهج» در گفتگو با پایگاه رسمی آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) گفت: این جشنواره تلاش می کند تا کارگردان، فیلم سازان، تولیدکنندگان و شرکت های سینمایی رابرای حضور در چهار مسابقه (فیلم سینمایی، فیلم های متحرک، فیلم عراقی و فیلم مستند) جذب کند، همچنین در ششمین دوره از این جشنواره، فیلم های تلفن همراه نیز اضافه شده است.

الهانی افزود: مدیریت جشنواره نهج که شبکه ماهواره ای کربلا آن را برگزار می کند، از ابتدای سپتامبر پذیرش شرکت کنندگان را آغاز کرده است و تا ۳۰ ژانویه ادامه دارد. جوایز این جشنواره انگیزه بسیاری برای مشارکت و حضور است.

وی ادامه داد: مدیریت این جشنواره به تشکیل کمیته جمع آوری و انتخاب فیلم ها از نظر اندیشه ای و دینی براساس ضوابط تدوین شده اقدام کرده است. این فیلم متضمن اندیشه حسینی، حقوق بشر، شفافیت و اصلاحات است. این محورها در تصحیح مسیر جامعه عراق به ویژه پس از جنگ ضد عناصر گروهک تروریستی داعش نقش مثبت خواهند شد. ما باید اکنون با سلاح فکر و اندیشه و فرهنگ با این عناصر تکفیری و تروریستی مقابله کنیم.

مدیر جشنواره سینمایی «نهج» گفت: ما به کارگردانان خلاق در سراسر عراق و جهان عرب و خارج اعتماد داریم. این دوره از جشنواره متفاوت تر، درخشان تر و موفق تر خواهد بود.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره به لینک « http://alnahjfilmfest.com/index.php/ar/gust » مراجعه کنند.

پایان پیام/۴۴

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.