خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

دانشنامه مقتل امام حسین (ع) در ۲۷ جلد رونمایی شد +تصاویر

ادیان نیوز/ در همایش بین المللی علامه سید عبدالرزاق المقرم دانشنامه مقتل امام حسین(ع) که مشتمل بر ۲۷ جلد است، رونمایی شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آستان مقدس حسینی دومین همایش بین المللی علامه سید عبدالرزاق المقرم نویسنده مقتل امام حسین (ع) را برگزار کرد.
احسان خضیر عباس از مسئولین آستان گفت: فعالیت دومین همایش بین المللی سید المقرم با همکاری دانشکده علوم اسلامی دانشگاه کربلا همزمان با پنجاهمین سالگرد وفات وی برگزار شد.
وی افزود: در این همایش از دانشنامه سید عبد الرزاق المقرم که مشتمل بر ۲۷ جلد در عنوان های مختلف است، رونمایی شد.
خضیر عباس با بیان اینکه این همایش با استقبال پژوهشگرانی از ایران، عراق، سوریه و لبنان قرار گرفت، گفت: کمیته علمی این همایش، ۵۰ عنوان مقاله در زمینه های مختلف دریافت کرده که از این میان ۲۰ اثر علمی برای مشارکت در این همایش برگزیده شد.
در حاشیه این همایش، نمایشگاه کوچکی از آثار سید عبد الرزاق المقرم و برخی از نسخه های خطی و مؤلفات وی که تاکنون چاپ نشده به نمایش گذاشته شد.
دکتر جاسم عبید رئیس دانشکده علوم اسلامی دانشگاه کربلا اشاره کرد: یک کمیته علمی ویژه برای انتخاب آثار ارائه شده در همایش اختصاص داده شده تا کار انتخاب و داوری به درستی انجام گیرد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.