خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

مفتی یمن: جهانیان جنایت های متجاوزان سعودی را محکوم نکردند

ادیان نیوز/ شیخ شرف الدین گفت: عربستان سعودی به جنایت های وحشیانه خود ادامه می دهد، اما جهانیان آن را محکوم نمی کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ شمس الدین شرف الدین مفتی یمن تاکید کرد: یمن متعلق به همه مردم یمن است و بعد از اینکه طمع ورزی متجاوزان در استعمار ملت ما مشخص شد، هیچ خیری در باقی ماندن مزدوران در آغوش آنان نیست.
شیخ شرف الدین در سخنرانی خود به مناسبت سالگرد انقلاب یمن اشاره کرد: رهبران انقلاب از سید عبد الملک بدر الدین حوثی تا مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن موجب استمرار و تحکیم انقلاب هستند.
وی به اهمیت استمرار راه انقلاب اشاره کرد و گفت: در مقابل ما راه های پر پیچ و خمی است که جز با روحیه عزت، کرامت و توکل بر خداوند متعال نمی توان از آن عبور کرد.
مفتی یمن افزود: حالت انقلاب همانند حالت رسول الله (ص) است که قرآن از آن به امر به معروف و نهی از منکر تعبیر کرده است و بقای ما مرتبط با این حالت است.
شیخ شرف الدین به محکومیت گسترده بمباران پالایشگاه آرامکو اشاره کرد و بیان داشت: نمی توان بر نفاق جهانی تکیه کرد و این مسئله بعد از بمباران آرامکو مشخص شد.
وی تاکید کرد: هیچ خیری در تکیه بر دشمنان خدا نیست، بلکه خیر و خوبی در وحدت مقابل تجاوز وحشیانه است.
جهانیان جنایت های متجاوزان سعودی را محکوم نکردند
مفتی یمن با بیان اینکه جهانیان علی رغم اینکه عربستان سعودی به جنایت های وحشیانه خود ادامه می دهد و برای ملت یمن فاجعه و مصیبت به بار آورده، آن را محکوم نمی کنند، گفت: این منافقین چگونه روز قیامت با خداوند رو به رو می شوند، در حالی که در مقابل جنایت علیه مستضعفین ساکت نشسته اند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.