خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

سومین همایش فقه هنر در قم برگزار می شود

به گزارش ادیان نیوز(ردنا)،حجت الاسلام سیدمحمد حسین نواب در نشست خبری سومین همایش ملی فقه هنر که در مدرسه اسلامی هنر در قم برگزار شد، از برگزاری سومین همایش فقه هنر خبر داد و گفت: در همایش سوم فقه هنر برای مقاله فراخوان دادیم و علاوه بر فراخوان از چندین استاد برای تهیه ۳۰ مقاله علمی که بعد از داوری قرار است در یک مجموعه کتاب فاخر گردآوری شود کمک گرفتیم.

رئیس مدرسه اسلامی هنر افزود: سومین همایش ملی فقه هنر در دی‌ماه امسال به میزبانی مدرسه اسلامی هنر قم برگزار و از دست اندرکاران هنر سینما و تئاتر هم دعوت خواهد شد. در این همایش غیر از بحث تئوری و مصداق شناسی موارد فقهی هنر سینما موارد از سوی متخصصان و هنرمندان بحث و مشاوره قرار می‌گیرد.

این عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به سرفصل‌های مهم سومین همایش ملی فقه هنر ویژه هنرهای نمایشی گفت: فلسفه فقه هنرهای نمایشی، فقه رفتار و آثار در هنرهای نمایشی و هم‌چنین تخیل و قصه پردازی و چهره‌پردازی از اولیا و معصومان در هنرهای نمایشی در این همایش مورد بحث قرار خواهد گرفت و در اردیبهشت سال آینده مقالات ارسالی بعد از داوری در قالب کتاب گردآوری خواهد شد.

 

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.