خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

پیام نماینده آشوریان در مجلس به مناسبت آغاز سال تحصیلی

به گزارش ادیان نیوز(ردنا)، یوناتن بت کلیا درگفت وگویی ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۹، گفت: یک بار دیگر زنگ مدرسه عشق برای میلیون‌ها نفر از عاشقان و شیفتگان علم و معنویت به صدا درآمد و میلیون‌ها کودک برای نخستین بار به مدارس راه یافتند تا با توشه‌ای از علم و دانش و همتشان آینده خود را رقم بزنند و میلیون‌ها فرد دیگر نیز تجربه‌ای بر تجربه‌های خود خواهند افزود که یا در میانه یا پایان راه و آغاز راهیابی به جامعه بزرگ خواهند بود.

نماینده آشوریان درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: این کاروان میلیونی را شیفتگان به خدمت و عاشقان علم و دانش یعنی آموزگاران و دبیران مدارس رهبری می‌کنند و آنچه همواره به آن نیاز داریم تشنگی و شیفتگی به آموزش و بیشتر دانستن و تحصیل علم و دانش است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: آنچه مسلم است جامعه‌ای زنده و پویا است که علم و دانش بیشترین سهم را در داد و ستدهای اجتماعی و فرهنگی آن دارد.

نماینده آشوریان درمجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بنده به نمایندگی از سوی جامعه آشوریان ایران به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید برای همه دانش آموزان، معلمان، مدیران و کادر اداری مدارس که مبارزان سنگر فرهنگ و دانش هستند، آرزوی سعادت دارم.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.