خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نویسنده مسیحی آمریکایی به جنگ اسلام هراسی رفت

به گزارش ادیان نیوز(ردنا)، استیو سولکام، نویسنده و فعال مدنی صلح در تور ملی خود قصد دارد به شایعات و سوءبرداشت های دروغین علیه مسلمانان پایان داده و بین مسلمانان و پیروان دیگر ادیان رابطه دوستی برقرار سازد.

سولکام که نویسنده کتاب: «چرا از ما متنفر هستند، برقراری صلح با دنیای اسلامی» قرار است نشستی در مرکز اجتماعی مسلمانان در شهر پلیزانتون در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار کند.

وی بنیانگذار سایت سلام آمریکا دات ارگ نیز بوده و در این رویداد ضمن شرکت در جلسه امضای کتاب، قرار است در رابطه با برقراری صلح با مسلمانان صحبت کند.

وی پنج سال به عنوان یک مبلغ مسیحی در قزاقستان مشغول به کار بوده که تغییرات زیادی در دیدگاه های او بوجود آورده و باعث شد که نظر خود را درباره مسلمانان و درک او از اسلام برای همیشه تغییر دهد. در حال حاضر با ترویج احساسات ضدمسلمانی در کشورهای مختلف، آقای اسلوکوم ماموریت دینی خود را به مبارزه با اسلام هراسی تغییر جهت داده است. وی در سال ۲۰۱۸ وبسایت «سلام آمریکا» را راه اندازی کرد.

وی همچنین با انتشار کتابش علیه اسلام هراسی ایستاده و خوانندگان را به دیدن حقیقت پشت پرده برخوردهای ضدمسلمانی در آمریکا و کشورهای مختلف تشویق می کند.

اسلوکوم می گوید: من که میهمان نوازی و سخاوتمندی فرهنگ مسلمان قزاقستان را تجربه کرده ام نمی توانم افسانه هایی را باور کنم که براساس آن مسلمانان را افراط گرایانی توصیف می کنند که آسمان خراش های پر از مردم را با هواپیماها منهدم می سازند.

وی افزود: من تصور می کنم که بسیاری از آمریکایی ها هرگز حادثه از حادثه ۱۱ سپتامبر تسکین نیافته و بقیه نیز سوءبرداشت هایی را که پوشش های خبری رسانه ای به خوردشان داده اند باور کرده اند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.