خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

فروشنده ای در منچستر از دختر مدرسه ای های محجبه قدردانی کرد

به گزارش ادیان نیوز(ردنا)، یک دبیرستان اسلامی دخترانه منچستر نامه ای از یک مدیر فروشگاه محلی دریافت کرده است که در آن از رفتار دانش آموزان مسلمان تمجید و ستایش شده است .

در این نامه که توسط صفحه رسمی فیس بوک مدرسه اسلامی منتشر شده، آمده است: من مدیر فروشگاه کوآپ در جاده بیچ هستم. ما فقط چند دقیقه از مدرسه شما فاصله داریم. من می خواستم یک ایمیل سریع در رابطه با دختران جوانی که به مدرسه شما می آیند بفرستم.

در ادامه نامه آمده است: هر روز صبح تعداد زیادی از دانش آموزان شما در فروشگاه ما به خرید می پردازند. این دانش آموزان بهترین و محترم ترین ها هستند که من واقعاً از خدمت و صحبت با آنها لذت می برم. آنها یک اعتبار برای مدرسه ، والدین و به ویژه خودشان محسوب می شوند.

این بانوی فروشنده نوشت: از حضور آنان در فروشگاه لذت می برم. آن ها بهترین نمایندگان برای مدرسه و خودشان هستند. من مطمئنم که شما خودتان پیشاپیش از این مسئله آگاه هستید اما باید می گفتم که چقدر دانش آموزان خوشایند و خوش برخوردی دارید.

مدرسه اسلامی که این ایمیل را دریافت کرده، آن را در صفحه رسمی فیس بوک گذاشته است.

گفتنی است دبیرستان دخترانه اسلامی منچستر در سپتامبر ۱۹۹۱ توسط موسسه خیریه آموزش اسلامی منچستر در پی تقاضای زیاد جامعه که مایل به ایجاد یک مدرسه منحصر به فرد وویژه در زمینه آموزش دختران مسلمان است ، تأسیس شد.

موسسه خیریه آموزش اسلامی، شامل دو مدرسه دیگر است: مدرسه مقدماتی منچستر اسلامی و مدرسه قاسم درویش گرامر برای پسران.

طبق اعلام انجمن مدارس مسلمان ، انگلیس انواع مختلفی از مدارس را دارد. این مدارس که مدارس مذهبی هستند به مساجد وابسته هستند ، در حالی که تمام وقت مسلمانان متمرکز بر قرائت قرآن کریم نیست. برای سال ها ، مدارس مستقل اسلامی در صدر نتایج امتحانات در انگلیس باقی مانده و نمونه ای برای مدارس دینی به عنوان مؤسسات آموزشی موفق ، با دستاوردهای بالا و الهام بخش در انگلیس بوده اند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.