خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی در دانشگاه ادیان و مذاهب قم اعلام شد

به گزارش ادیان نیوز (ردنا)؛ نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی در دانشگاه ادیان و مذاهب اعلام شد.

بر اساس این خبر، آن دسته از داوطلبان آزمون کارشناسی سازمان سنجش آموزش کشور سال ۹۸ (بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی) که نتیجه نهایی پذیرش آن‌ها براساس اعلام سازمان مذکور نتیجه قبول در یکی از کد رشته محل‌های دانشگاه ادیان و مذاهب می‌باشد باید بر اساس توضیحات ارائه شده ذیل برای ثبت‌نام در نیم‌سال اول سال تحصیلی ۹۹ – ۹۸ اقدام کنند.

ثبت نام از پذیرفته‌شدگان در دو مرحله به صورت اینترنتی و حضوری صورت می‌گیرد. پذیرفته‌شدگان لازم است در زمان مقرر نسبت به ثبت‌نام اینترنتی اقدام نموده، پس از تکمیل ثبت‌نام اینترنتی با مراجعه حضوری به دانشگاه نسبت به تشکیل پرونده و ارائه مدارک لازم برای ثبت‌نام حضوری طبق برنامه زمانی تعیین شده اقدام نمایند.

برنامه زمانی برای ثبت‌نام در مرحله اول پنج‌شنبه ۱۱ مهر تا چهار‌شنبه ۱۷ مهر و ثبت‌نام حضوری مرحله ۲ داوطلبان خانم در کلیه رشته‌ها ۱۳ تا ۱۴ مهرماه ۹۸ از ۰۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰ بعدازظهر و برای داوطلبان مرد در کلیه رشته‌ها از ۱۵ تا ۱۷ مهرماه ساعت ۰۸:۰۰ تا ۱۳:۰۰ می‌باشد.

کلیه پذیرفته‌شدگان کارشناسی بر اساس قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در هنگام ثبت‌نام نهایی در دانشگاه ادیان و مذاهب باید مدرک تحصیلی پایه خود (دیپلم و پیش‌دانشگاهی و یا تنها دیپلم نظام قدیم) را ارایه نمایند.

مدرک تحصیلی ارایه شده ضمن دلالت بر فارغ‌التحصیلی از مقطع قبلی باید حاکی از فارغ‌التحصیلی پیش از تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸   باشد.

هرگونه مدرک فارغ‌التحصیلی با تاریخ بعد از ۳۱ شهریور ۹۸  قابل قبول نبوده و دانشجو در هر مرحله از تحصیل که قرار داشته باشد براساس قوانین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اخراج شده، عواقب بعدی آن برعهده دانشجو بوده و حق هیچ‌گونه اعتراض ندارد.

پایان پیام/م

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.