خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

کلیسای کنتیکت، میزبان نشست میان ادیانی برای جوانان می‌شود

به گزارش ادیان نیوز(ردنا)؛ جوانان دانش آموز دوره های تحصیلی هفتم تا دوازدهم متعلق به ادیان و مکاتب مختلف در رویداد میان ادیانی قرار است روز یکشنبه هفته آینده (۳ نوامبر ۲۰۱۹) در کلیسای جماعت نیوتان برگزار شود، شرکت کنند. این کلیسا در فیرفیلد شرقی در نیوتاون واقع در ایالت کنتیک آمریکا قرار دارد.

جوانان مسیحی انجمن فیرفیلد شرقی و همچنین پیروانان ادیان دیگر از جمله اسلام و یهودیت همراه با یک بزرگسال می توانند در روز ۲۹ اکتبر (فردا) برای شرکت در این رویداد میان ادیانی ثبت نام کنند.

محور اساسی گفتگوها، چگونگی ایجاد روابط بین همسایگان از ادیان مختلف، بررسی کلیشه های ضددینی و کشف مهارت های مقابله با خصومت های ضددینی اعلام شده است. شرک کنندگان در این گردهمایی همچنین در نشست های گفتگو و مشاوره پیرامون ادیان ابراهیمی اسلام، مسیحیت و یهودیت نیز شرکت خواهند کرد.

از شرکت کنندگان در مراسم با نوشیدنی ها و غذاهای حلال پذیرایی شده و در پایان مراسم نیز قرار است مراسم دعا و نیایش میان ادیانی برپا شود.

سازمان کنفرانس کنتیکت با همکاری کلیسای جماعت نیوتاون میزبان مالی این همایش می باشند.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.