خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

بازگشایی قلعه تاریخی _ مذهبی اوکلند

به گزارش ادیان نیوز(ردنا)؛ قلعه تاریخی اوکلند که سال ۲۰۱۲ از کلیسای انگلیس خریداری شد، هفته آینده (اوایل نوامبر) بعد از ۳ سال تعمیر و مرمت برای بازدید عموم بازگشایی میشود.

قلعه اوکلند اقامتگاه اسقفان دورام بود، این منطقه به مدت ۷۵۰ سال در تصرف پادشاهان نرماندی بود.

این قلعه در سال ۲۰۱۲ توسط جاناتان رافر، بانکدار بریتانیایی از کلیسای انگلستان خریداری شد. قیمت فروش با احتساب تمام اموال داخل قلعه از جمله کلکسیون نقاشی‌های چند هنرمند بزرگ از جمله فراسیسکو دوزورباران، نقاش اسپانیایی بود.

با تعمیرات و تغییراتی که در این قلعه تاریخی انجام شده است انتظار میرود این اقامتگاه ساکت اسقفان اکلند و این میراث تاریخی ارزشمند به یکی از مقاصد گردشگری پر رفت و آمد بریتانیا تبدیل شود.

برای تعمیر و آماده سازی این قلعه ۱۲ میلیون چهارصد هزار پوند هزینه شده است.

دیوید مدن، مدیر اجرایی پروژه قلعه اوکلند میگوید روز دوم نوانبر، روز افتتاح این قلعه، روزی بزرگ برای صنعت گردشگری انگلستان است، ما توانسته ایم بار دیگر این قلعه متروک را روی نقشه بیاوریم و تاریخ را زنده کنیم. بازدیدکنندگان از این قلعه با زندگی اسقفانی که طی چند قرن در آن سکونت داشته اند و خدمات آنها به کلیسای بریتانیا آشنا خواهند شد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.