خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تعامل ادیان، محور همایش بین المللی پیامبر اعظم(ص) است

به گزارش ادیان نیوز(ردنا)؛ محمد ابدالی تکلو، ۱۱ آبان در نشست شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد که با حضور دکتر ارزانی برگزار شد؛ اظهار کرد: برای آشنایی بیشتر مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با فضای مجازی، دوره آموزشی با حضور ۳۵۰ مدیرمسئول آغاز و تاکنون ۱۲ جلسه برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان در ادامه به برگزاری سومین دوره کنگره پیامبر اعظم (ص) اشاره و بیان کرد: اولین دوره آن در سال ۹۳، کنگره دوم در سال ۹۶ و امسال سومین دوره با عنوان همایش بین المللی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه بخش علمی همایش توسط جامعه المصطفی است؛ تصریح کرد: محور کنگره با توجه به تنوع ادیان در استان کرمان «تعامل ادیان» قرار داده شده و پیش بینی کردیم زمان برگزاری آن دی ماه سال جاری باشد.
ابدالی تکلو تولید محتوای رسانه ای، فعالیت انجمن های هنری، برگزاری نمایشگاه و… را از جمله برنامه های حاشیه ای پیش بینی شده برای این همایش برشمرد و گفت: امسال در کنگره بین المللی امام سجاد علیه السلام در هرمزگان، بیش از ۴۰ کشور درگیر آن شدند و ما می خواهیم همین شرایط را در استان کرمان برای همایش پیامبر اعظم (ص) به تدریج ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص پیامبر اکرم(ص) کمتر کار شده لذا ستاد کانون های مساجد استان کرمان تصمیم گرفت در راستای غربت زدایی شخصیت بزرگ عالم هستی این اقدام را انجام دهد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.