خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تبیین روش‌های آشنایی نوجوانان با فرق و ادیان نوظهور

به گزارش ادیان نیوز(ردنا)؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بین‌الحرمین شاهرود در راستای توانمندسازی آگاهی اقشار مختلف جامعه مخصوصاً نوجوانان و جوانان در راستای مقابله کردن با فرقه‌ها و تبلیغات سوء آنها نسبت به دین مقدس اسلام، کارگاه‌های آموزشی را با این موضوع برگزار کرد.

محمد ابراهیمی، مدیر مؤسسه گفت: شناخت، نقد ادیان نوظهور و فرقه‌های ضاله برای همه افراد در این دوره از زمانی که تمام سوالات و نقدهای مختلف به دین اسلام در فضای مجازی مطرح می‌شود، بهترین راه‌کار برای مقابله با این آسیب جدی و بزرگ است.

وی ادامه داد: با وجود هجمه‌های دشمنان که در حال حاضر از هر طرف به سمت نوجوانان و جوانان ما سرازیر می‌شود و عمده‌ترین شبهاتی که امروز در ذهن جوانان و نوجوانان ما پدید می‌آورند، شبهاتی نسبت به دین اسلام و وارد کردن دین جدید در ذهن آنها است.

ابراهیمی تصریح کرد: در این کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های علمی، اساتید مرتبط با موضوع به ارائه مطالب پرداختند و در طی هر جلسه، حاضران سوالاتی در این رابطه مطرح کردند و اساتید پاسخگو بودند.
گفتنی است؛ این دوره آموزشی در مدت دو ماه مهر و آبان، در مساجد و مدارس شهرستان برگزار شد.

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.