خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

برگزاری مراسم میان‌ادیانی «روز درهای باز» در مسجد جامع شفیلد بریتانیا

به گزارش ادیان‌نیوز (ردنا) به نقل از thestar، مسجد شفیلد انگلستان با باز کردن درهایش به روی غیرمسلمانان سعی دارد ترس و ارعاب جامعه نسبت به اسلام و جامعه اسلامی را از میان بردارد.

مراسم میان ادیانی «روز درهای باز» در مسجد جامع مرکزی در دارنال واقع در شفیلد انگلستان با حضور جامعه مسیحیان متدویست و تئولوژی برگزار گردید.

عبدالقدیر گولجار مدیر جامعه اسلامی یورک شایر جنوبی در بریتانیا گفت که هدف آنان میزبانی رویدادهای متنوع مذهبی با هدف پرداختن به تفاوت ها و یافتن مشترکات در جوامع ادیانی مختلف می باشد.

وی خاطرنشان کرد: مسلما در زمانه کنونی مهمترین وظیفه این است که افراد با اعتقادات دینی و مذهبی مختلف گردهم جمع شوند و بتوانند آنچه را که مشترک دارند کشف کنند.

وی گفت: پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های دنیا درخواست کرده تا پل های تفاهم ساخته شوند. بیایید یک پل جدید در یک روز جدید بسازیم و زمینه احترام و محبت متقابل را فراهم سازیم و در کنار همدیگر از آن عبور کنیم.

عبدالقدیر خاطرنشان کرد: مهمترین چیز است که به مردم کمک کنیم تا با تنوع در کنار یکدیگر زندگی کنند و سخنان قرآن کریم نیز این است و خداوند نیز می گوید که در کنار اختلافات می توانند از همدیگر بهره مند شویم.

برگزاری مراسم میان‌ادیانی «روز درهای باز» برگزاری مراسم میان‌ادیانی «روز درهای باز» برگزاری مراسم میان‌ادیانی «روز درهای باز» برگزاری مراسم میان‌ادیانی «روز درهای باز»

پایان پیام/م

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.