خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

همه چیز درباره ی انواع پوست (خشک،چرب،مختلط) و راه های مراقبت از آن

پوست هر فردی با دیگری متفاوت بوده و در دنیا پوست های متنوعی وجود دارد. عده ای از افراد دارای پوست های خشک عده ای دیگر پوست های چرب و عده ای نیز دارای پوست مختلط هستند. راه های مراقبت از انواع پوست متفاوت بوده و میبایست هر فردی نحوه ی صحیح مراقبت از پوست خود را بداند. در این مقاله در مورد نحوه ی مراقبت از پوست خواهیم گفت.

انواع پوست

پوست خشک

افرادی که پوست خشک دارند بیشتر در سطح پوست خود احساس کشیدگی می کنند. این افراد اغلب دچار پوست پوست شدن پوست خود می شود و زود تر از افراد دیگر دچار چین و چروک می شوند. علت خشکی پوست آن ها کمبود ترشح غدد چربی در زیر پوست است.

پوست چرب

پوست چرب موجب براق شدن پوست صورت و ترشح بیشتر غدد عرق در گرما می شود. از طرفی افراد دارای پوست چرب بیشتر دچار جوش و آکنه خواهند شد. عوامل ارثی و تغییرات هورمونی می تواند عاملی برای چربی پوست این افراد شود. از طرفی افرادی که دارای پوست چرب هستند می بایست مراقبت کافی از پوست خود داشته باشند.

پوست مختلط

پوست مختلط به معنای این است که فرد نیمی از پوستش خشک و نیمی دیگر چرب باشد که همین موضوع سبب می شود تا پوست آن ها نیازمند مراقبت ویژه ای باشد.

مراقبت از انواع پوست

  • پوست خود را دستکاری نکنید. دستکاری کردن پوست برای هر نوع پوستی به ویژه با دست های آلوده سبب ایجاد جوش و لک بر روی پوست شده و همچنین پوست را آلوده خواهد کرد. از این رو به هیچ وجه پوست و جوش های صورت خود را دستکاری نکنید.
  • شست و شوی صورت را فراموش نکنید. حتما روزانه به طور مرتب پوست صورت خود را با شوینده های با کیفیت و مناسب شست و شو دهید و از مرطوب کننده های مناسب استفاده کنید. همچنین به هیچ وجه اجازه ندهید لوازم آرایش روی پوست صورتتان به مدت طولانی بماند.
  • از کرم ضد آفتاب مناسب استفاده نمایید. یک کرم ضد آفتاب خوب از پوست شما در برابر اشعه های مضر محافظت کرده و باعث می شود. پوستی صاف و شفاف داشته باشید. با استفاده از مرطوب کننده نیز پوست صورت را به آرامی ماساژ دهید.

محصولات فوراور برای مراقبت از انواع پوست

فوراور ایران برای هر نوع پوستی دارای محصولاتی فوق العاده و با کیفیت گیاهی است. از این رو می توانید با توجه به نوع پوستی که دارید از محصولات فوراور استفاده کنید.

محصولات فوراور برای پوست های چرب

صابون آووکادو: این صابون یک پاک کننده ی بسیار مناسب و فوق العاده برای پوست است. در این صابون از روغن ۱۰۰% طبیعی آووکادو استفاده شده است. این صابون  برای پوست های چرب پاک کننده ی ملایم و تامین کننده ی مواد مغذی پوست می باشد..

پکیج شکوفه ی جوانی : پکیج شکوفه ی جوانی فوراور طوری تهیه شده است که تمامی نیاز های روزانه ی پوست صورت را در طول روز تعیین می کند. همچنین یک کرم ریکاوری پوست بوده و در رفع چین و چروک پوست فوق العاده است. این پکیج شامل کرم پاک کننده ،سرم آبرسان،کرم شب، کرم سفت کننده برای پوست،پودر ماسک و یک مایع فعال ساز است .

محصولات فوراور برای پوست های خشک

پکیج مراقبت از پوست سونیا: پکیج سونیای فوراور یک پکیچ حرفه ای در راستای تامین نیاز های پوست خشک است. این پکیج شامل چندین محصول به صورت کرم، ژل، ماسک می باشد.

کرم آبرسان و مرطوب کننده ی سونیا :کرم آبرسان سونیا را از دست ندهید. این کرم یک آبرسان و مرطوب کننده ی بسیار قوی است که خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و برای پوست کلاژن سازی می کند. همچنین با توجه به خواصی که دارد سرشار از پروتئین بوده و با علائم پیری مبارزه می کند.

محصولات فوراور برای پوست های مختلط

پکیج مراقبت از پوست سونیای فوراور :محصولات این پکیج همگی به صورت ژل بوده و خاصیت نفوذ پذیری فوق العاده دارند. کار های خارق العاده ای که پکیج سونیا می تواند برای پوست شما انجام دهد شامل پاکسازی و روشن کنندگی پوست،بازسازی پوست و همچنین مرطوب کردن پوست صورت است.

محصولات فوراور برای پوست های حساس و مایل به خشک

پکیج اینفینیت( انقلابی در جوانسازی پوست)  :محصولات آن به صورت کرم و سرم است که هر یک از آن ها نقش مرطوب کنندگی، سفت کنندگی و جلوگیری از افتادگی پوست و همچنین ترمیم کنندگی پوست را به عهده دارند.

محصولات فوراور برای انواع پوست( چرب، خشک و مختلط)

  • صابون مایع فوراور: استفاده از این صابون برای داشتن پوستی صاف و نرم پیشنهاد شده و برای شوینده ی مورد استفاده ی کودکان نیز می توانید از آن استفاده نمایید.
  • کرم آلوئه ورا ژلی فوراور: این کرم به صورت ژل بوده و در جهت تقویت پوست و مو و همچنین جلوگیری از ریزش مو ، ترمیم انواع سوختگی، از بین بردن لک و کک و مک می توانید از آن استفاده نمایید.
  • کرم آلوئه پروپولیس: این کرم ترکیب بی نظیری از بره موم زنبور عسل و آلوئه ورا بوده و برای درمان جوش، بهبود سریع اگزما و آلرژی های پوستی از آن می توان استفاده نمود.
  • کرم ترمیم ساز پوست: این محصول شامل ویتامین A و E بوده و یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است. از این کرم فوق العاده می توانید در جهت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی پوست استفاده کرده و با کمک آن سلول های مرده ی پوست را از بین ببرید.
  • سرم ضد چروک پوست فوراور: سرم پوست فوراور از طریق مرطوب کنندگی عمقی پوست در جهت رفع چین و چروک صورت تاثیر فوق العاده ای دارد.
  • ضد آفتاب فوراور: ضد آفتاب های فوراور دارای دو نوع بوده و برای پوست های خشک و چرب تولید شده است. کرم ضد آفتاب فوراور برای پوست های خشک و سرم ضد آفتاب فوراور برای پوست های چرب است.
  • مرطوب کننده و کرم دور چشم فوراور: مرطوب کننده های فوراور شامل لوسیون پایه ی آرایش با قدرت مرطوب کنندگی عالی برای پوست صورت و لوسیون مرطوب کننده ی پوست صورت و بدن است.
  • ماسک دریایی فوراور: از این ماسک فوق العاده می توانید در جهت پاکسازی و مرطوب کنندگی پوست و همچنین تقویت و تغذیه ی پوست صورت استفاده نمایید.
  • پکیج تارگت که شامل محصولاتی بی نظیر در جهت مراقبت از پوست است این پکیج شامل لوسیون لایه بردار،تونر آبرسان،کرم دور چشم و همچنین ضد آفتاب تارگت است.
گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.