خبری تحلیلی ردنا (ادیان نیوز)
آخرین اخبار ادیان ایران و جهان، خبرهای دینی ارامنه زرتشتیان کلیمیان شیعه اقلیت‌های دینی و مذهبی و فرقه‌ها جریان‌‌های دینی

تصاویر ادیانی منتخبِ هفته از سراسر جهان

تصاویر ادیانی جالب و جذاب از سراسر جهان

تیم منتخب کریکت واتیکان برای دیدار با پاپ فرانسیس در پایان دیدار هفتگی عمومی پاپ حاضر شدند_تالار پل ششم در واتیکان (چهارشنبه- ۱۸ دسامبر)

مردم اطراف مردی ایستاده‌اند که با خزیدن خود را برای زیارت معبد سنت لازارو رسانده است_ عصر روز قبل از عید مقدس سالانه در ال رینکون، محله سانتیاگودلاس وگاس، کوبا (دوشنبه ۱۶ دسامبر) این قدیس کاتولیک همچنین به عنوان یکی از خدایام بومی_ محافظت از بیماران_ شناخته می‌شود و نمونه‌ای از همگرائی ادیان کوبا است.

تصاویر جالب و دیدنی در هفته‌ای که گذشت

مردی با لباس دد موروز (پدربزرگ فراست یا بابا نوئل روسی) سوار بر اسکوتر برقی در امتداد خیابانی که برای جشن‌های کریسمس ارتودوکس و سال نو تزئین شده است حرکت می‌کند. (سن‌پترزبورگ- سه شنبه ۱۷ دسامبر)

پیرمرد مسلمان کشمیری که در مسجد بزرگ سرناگار کشمیر دعا و نماز می‌گذارد؛ مسجدی که تحت کنترل هندوستان است. اذان نماز ظهر از مسجد مرکزی بزرگترین شهر مورد مناقشه در کشمیر برای اولین بار در طی بیش از چهار ماه گذشته پخش شد؛ این اقدام به ممنوعیت اعمال مذهبی در بزرگترین مسجد منطقه‌ای با اکثریت مسلمان پایان داد. (چهارشنبه ۱۸ دسامبر)

معترضین مسلمان در خیابانی نزدیک قلعه تاریخی سرخ در دهلی نو نماز می‌خوانند. پلیس روز پنجشنبه چند صد نفر از معترضان را در برخی از بزرگترین شهرهای هند بازداشت کرد؛ معترضانی که مخالف ممنوعیت تجمع برای ایجاد تظاهرات گسترده علیه قانون جدید شهروندی بودند. به گفته مخالفان این قانون دموکراسی سکولار هند را تهدید می‌کند. با افزایش اعتراضات نسبت به این قانون جدید شهروندی که مسلمانان را محروم می‌کند، ده‌ها تظاهرات در سراسر کشور برگزار شد. (پنجشنبه ۱۹ دسامبر)

رقصندگان “Kullagua” رژه‌ای به افتخار «قدرت عظیم عیسی» اجرا می‌کنند. (نوعی نمایش محلی در لاپاز بولیوی_ ۱۴ دسامبر)

در این تصویر مردم در طول نمایشگاه کریسمس در مقابل ماریاندوم (کلیسای جامع حضرت مریم) و کلیسای سنت سویر در ارفورت قدم می‌زنند؛ بازار کریسمس ارفورت یکی از شناخته‌شده‌ترین جشنواره‌های کریسمس در سراسر آلمان است که در میدان مرکزی این شهر با یک درخت کریسمس بزرگ و شمع و یک کرچ چوبی بزرگ و منبت کاری شده تزئین شده است. (جمعه ۲۰ دسامبر)

پایان پیام / ز

گفت‌وگو درباره مطلبی که خواندید

آدرس ایمیل شما منتشر نمی‌شود.